Glad påsk

God påske mine fine! Hvordan har dere det? Fint håper jeg, jeg har det helt fantastisk og er for øyeblikket på vei til slalåmbakken på Hafjell.

Jeg elsker fjellet i påsken og syntes det er så deilig å være her. Jeg har fått en del spørsmål om hvem jeg er her med og det er en stor gjeng, noe som er super gøy.

Det beste er jo at været virkelig er på topp! Noen andre som er på fjellet i påsken?

Nå skal jeg legge vekk telefonen og nyte påske livet. Hvis du vil følge mer med på turen er det bare å legge meg til på Snapchat: isabelleeriksen.

Vi blogges babes, love you❤️

5 kommentarer
    1. Hei kan du komme til Trysil(innbygda) og ha et lite meetup.
      Eller komme hit og stå på slalom?
      Du er mitt IDOL
      #vip
      ❤️❤️❤️❤️🥰🥰🥰🥰💙💙💙

    2. Skulle ønske jeg kunne vært på fjellet er helt magisk. Så misunner deg der. Ikke vært på fjellet på mange år når jeg var mindre, blir liksom ikke noe sånt nå i voksen alder med familie eller venner. Er så sykt dyrt! også har jeg ikke alt utstyr man trenger heller.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg