Gjør huden din klar for sommer og sol

Reklame | i samarbeid med Good for me

Heihei alle mine fine, hvordan har dere det? Fint håper jeg. Jeg har det strålende og tenkte å fortelle dere litt mer om et produkt jeg har begynt å ta som jeg virkelig elsker. Jeg har i flere år gått på Betakaroten, men har i det siste brukt Betakaroten Gold fra Good for me.

Det jeg elsker mest av alt ved denne er at man kan ta to tabletter om dagen uten å sole seg, men fortsatt bli brun. Dette er vitaminer som hjelper huden med en fin, dyp og langvarig brunfarge! Det er også bra for andre ting på kroppen, men fungerer først og fremst på brunfargen.

SJEKK UT BETAKAROTEN GOLD HER

SJEKK UT GOOD FOR ME HER

 

BETAKAROTEN GOLD

☀️100% VEGANSK

☀️GIR FARGE HELE ÅRET

☀️TRYKK OG EFFEKTIV DOSE

☀️BEDRE BESKYTTELSE FOR HUDEN

Betakaroten Gold kan du nå få på 50% rabatt, hvis du trykker HER. Det er super deal!

 

Om du sliter med å bli fort solbrent eller soleksem kan dette produktet også hjelpe sykt bra. Før jeg begynte på Betakaroten slet jeg mye med solbrenthet og flass på brystet, men etter at jeg begynte med Betakroten ble det mye bedre og nå blir jeg nesten aldri rød om sommeren.

Jeg har både venner og bekjente som sliter med det om sommeren i sola og betakaroten gold har hjulpet dem flere år nå. Det digger jeg!

SJEKK UT BETAKAROTEN GOLD HER

SJEKK UT GOOD FOR ME HER

☀️☀️☀️☀️

 

1 kommentar
    1. Takk for de gode tipsene Isabelle det trengte jeg du er bare best du gir alltid gode råd du er bit forbilde PS elsker deg av helle mitt hjerte ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg