Gave til meg selv

Heihei babes, jeg håper dere alle sammen har en strålende dag. Jeg har akkurat kommet meg hjem! Jeg har vært nede i byen på et møte hos Splay, et veldig spennende og lærerikt møte. Etter møte trasket jeg litt rundt i byen og fant ut av at jeg ville kjøpe en liten gave til meg selv. Jeg er veldig gjerrig med meg selv når det kommer til penger, eller flink med penger kan jeg heller bruke hehe!

Jeg jobber også ekstremt hardt og har i det siste hatt det ganske tøft med personlige ting, derfor tenkte jeg å unne meg selv noe fint. Jeg fikk også bot på t banen i sta, noe som var skikkelig dårlig gjort haha. Jeg følte de jentene bare var ute etter å være kjipe. Jeg hadde nemlig gyldig billett da de sjekket meg, men ettersom jeg var nødt til å løpe til banen rakk jeg ikke kjøpe billetten før jeg satt på banen og det er tydeligvis for sent.. Derfor var jeg også ekstra irritert og ville unne meg en liten gave! Det er forresten super mange som mener jeg burde klage til ruter fordi det samme har skjedd med dem. Men jeg har så dårlig erfaringer med å klage for jeg føler ikke det hjelper i det hele tatt! Menmen, jeg får se hva jeg gjør.

Jeg kjøpte meg noe jeg har tenkt på en liten stund, et armbånd fra Hermes. Jeg syntes armbåndene der er så fine og ikke minst så er det mine to favoritt farger sammen – svart og gull! Love it.

How pretty??

Det er sikkert mange som kommer til å spørre hva det kostet, det kostet i underkant av 6 000,-. Jeg elsker det hvert fall og kommer nok til å bruke det masse fremover. Det passer perfekt til mine andre smykker også!

Hva syntes du?

6 kommentarer
    1. Så fineeeeee❤️ Kan du ha en GW med noen av de real – teacnicks? Håper du svarer! Vet det er litt skrive feil men jaja!😂 Ha en SUPER DUPER PÅSKE!🐣 Hilsen din strålende største fan!☀️

    2. Såååååååå fineeeeeee!❤️ Kan du ha GW på de real tecnics kostene? Håper du svarer! Vet det er litt skrive feil men jaja!😂 Ha en SUPER DUPER PÅSKE!🐣 Hilsen din strålende største fan!☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg