Gamle bilder av meg og lilsis – SÅ SØTT

Nå som det er en super trend å legge ut gamle bilder av seg selv, eller det var det for en ukes tid siden – vi alle vet hvor treg jeg er til slike trender så jeg skal gjøre en liten #10yearchallenge nå med en liten tvist. Søsteren min Julie som har vært veldig mye på bloggen og mine kanaler sendte meg akkurat masse gamle bilder av oss to sammen og de må jeg bare dele med dere. Julie var så søt, det samme kan jeg ikke akkurat si om meg, haha.


Altså, jeg ser ut som en alien?!?

❤️❤️❤️

Og meg som 13-14 åring (om jeg ikke tar helt feil).. Jeg skjønner ikke at det her er meg, jeg føler jeg har forandret meg så sinnsykt masse siden dette. Med reggis og greier, haha – dette er faktisk sykt flaut å legge ut og dette bildet har jeg aldri lagt ut før.

Har vi forandret oss?

Det syntes jeg, og takk Gud for det, hehe!

13 kommentarer

Siste innlegg