Spilte fotball med en verdensmester

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Akkurat nå er jeg på vei fra noe utrolig spennende. Jeg har nemlig vært å spilt litt fotball (haha) med Anders som faktisk har vunnet VM i triksing i fotball.

Altså shit! Vi filmet til han sin YT kanal, så den videoen må dere bare se! Det blir nok en veldig morsom video 😉 Jeg ble helt svett, men må si jeg ble imponert over at jeg i det hele tatt traff ballen. Jeg er usikker på akkurat når videoen kommer ut, men skal så klart dele den her på bloggen og mine andre kanaler når den tid kommer!

Nå er jeg på tur hjem og skal begynne å redigere en video tenkte jeg, også må jeg få i meg noe mat for det har jeg ikke klart i dag.. Vi blogges senere babes, husk å ta vare på alle rundt deg! Love you all❤️

8 kommentarer
        1. Sååå kult at du er med, har sett alle videoene hans og har ønsket at du kunne ha blitt med❤️ Jeg tror du er god jeg Isabelle💕

        2. Sååå kult at du er med, jeg har sett alle videoene hans og har ønsket at du kunne ha blitt med👍🏼 Jeg tror du er god jeg Isabelle💕

    1. Sååå kult at du er med, har sett alle videoene hans og har ønsket at du kunne ha blitt med❤️ Jeg tror du er god jeg Isabelle💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg