Forteller hemmeligheter om meg du ikke vet – Voldtekt, sex, fylla ++

Hallo alle mine fine, da var det endelig tid for en ny video på kanalen min. Og denne gangen en liten collab – det er alltid koselig. Dagens video er jeg egentlig litt stresset over, fordi jeg forteller ting om meg selv som jeg aldri har fortalt før så jeg håper dere ikke dømmer og heller syntes det er bra og kult at jeg velger å dele dette med dere. Hadde også satt pris på om du så hele videoen før du eventuelt kommenterer.

Jeg håper du liker videoen! Love you.

  1. ABONNER PÅ KANALEN MIN HER
  2. 🌸🌸🌸
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg