For 1 år siden i dag – OMG

Herregud, jeg satt akkurat å så tilbake på bilder osv på telefonen min. Da kom jeg over bilder og videoer av en konsert jeg hadde på en skole i fjor, og jeg satt å smilte da jeg så dette. Det var så gøy! Min første og mest sannsynlig siste konsert jeg hadde. Dette var jo så klart med julelåten jeg lagde med de andre YTerne. Se hvor kult dette var da:

Noe jeg sent kommer til å glemme, hahahah! En liten throwback.

Husk å høre på sangen vår i jula da babes❤️ Den finner du på alle musikktjenester! Sangen heter ”Nå er det jul”.

7 kommentarer
    1. Hei Isabelle❤️Jeg husker denne dagen sååå godt!!🎊Fordi det var min skole du besøkte❤️📕jeg husket at dere kom inn til oss når vi hadde mat og helse😍👋og alle bare what!?🤯❤️😂Jeg husker at det første du sa når du kom in var:-oj her lukter det brent..😂😂🌪for det var min gruppe som hadde brent noe😂💗og litt senere så stå jeg og en gjeng og sang sangen deres, utforbi vinduet når du og agnetesh hadde lydprøver❤️🛍🎀så filmet du oss og så zoomet du inn på pannen miiinn💗🎊🎀❤️🎊love you❤️❤️😍💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg