Fjortis bilder av meg og min bestevenninne

Hallo alle mine søte, og god tirsdag. Jeg håper du har hatt en strålende dag frem til nå. For noen dager tilbake fikk jeg tilsendt haugevis med gamle fjortis bilder av meg selv og min aller bestevenninne Katrine som jeg har nevnt flere ganger her på bloggen tidligere. Jeg vet at mange som leser blogger og som følger meg på sosiale medier er 13-18 år gamle, derfor tenkte jeg det kunne vært morsomt å dele hvordan jeg faktisk så ut og hvordan jeg var da jeg var 13-15 år.

Jeg husker denne tiden så utrolig godt og jeg er så glad for at den tiden er over, hehe.. Jeg blir alltid like flau når venninner sender meg slike gamle fjortis bilder av meg eller når jeg finner de selv på pcen. Menmen, gøy er det jo å se tilbake på – og spesielt for dere som følger meg!

På disse bildene var jeg 13,14 og 15 år gammel, veldig sjenert og usikker på meg selv – noe som er helt vanlig i den alderen. Dette er også bilder jeg aldri har delt på bloggen før, for disse bildene fikk jeg tilsendt av Katrine!

Jeg vet ikke helt om jeg skal le eller gråte av disse bildene, haha.. Jeg syntes jeg var skikkelig søt på noen av bildene, men ikke alle! Katrine var og er fortsatt helt nydelig. Jeg husker jeg alltid var så sjalu på stilen hennes på denne tiden! Love you.

12 kommentarer

Siste innlegg