Fine kjoler til jul og nyttår

Reklame | Nelly

Nå som det straks er jul og nyttår tenkte jeg å dele noe veldig kult med dere! Jeg har nemlig skaffet en eksklusiv kode på Nelly.no til mine følgere. Koden ”ISABELLE25” gir 25% rabatt på nettbutikken, det er virkelig en god deal. Spesielt nå som det straks er jul og nyttår.

Ikke bare er det kjoler og klær du kan kjøpe til deg selv, men også gaver som du kan gi bort. Noe som også er super positivt med Nelly.no er at de har super rask levering. Når jeg har bestilt derfra har det kommet 1-2 dager etterpå! Jeg har funnet mine favoritt kjoler på nettsiden for å kanskje hjelpe dere litt med shoppingen!

KODE ”ISABELLE25” gir 25% rabatt hos Nelly.com

LINK TIL NETTSIDEN: TRYKK HER.

🌸MINE FAVORITTER🌸


1 – HER. 2 – HER. 3 – HER.


1 – HER. 2 – HER. 3 – HER.


1 – HER. 2 – HER. 3 – HER.

1 – HER. 2 – HER. 3 – HER.

1 – HER. 2 – HER. 3 – HER.

1 – HER. 2 – HER. 3 – HER.

🌸🌸🌸

KODE ”ISABELLE25” gir 25% rabatt hos Nelly.com

LINK TIL NETTSIDEN: TRYKK HER.

Happy shopping!
_____________________

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg