Filming med NRK

Hallo alle mine fine, god onsdag! Nå har jeg akkurat kommet meg hjem fra en veldig morsomt innspilling med NRK supernytt. Jeg var nemlig gjest i programmet deres som kommer ut på søndag på YouTube kanalen dems.

Jeg og programlederen Johannes konkurrerte mot hverandre i en nyhets quiz hvor taperen måtte spise kattemat.. Æsj! Jeg har faktisk spist kattemat før og det smaker helt forferdelig. Hvem tror du tapte og måtte spise kattemat? Svaret får du i deres video som kommer ut på søndag.

Vi filmet faktisk i en dyrebutikk og jeg fikk plutselig skikkelig lyst på fisk, haha.. Hva syntes dere folkens – skal jeg skaffe meg en fisk?

Uansett, nå skal Carina og jeg (som bor hos meg noen dager) ut å ta noen bilder, så skal vi ut å spise i kveld. Det blir koselig! Vi blogges mer senere babes, husk å ta vare på hverandre. Love you all!

9 kommentarer
    1. JEG VEDDER PÅ AT DU VINNER FOR DU ER JO SIKKERT FLINK TIL ALT MULIG!!!
      ISABELLE DU KAN SKAFFE DEG FISK HVIS DU VIL MEN JEG VILLE IKKE GJORT DET FORDI JEG FØLER FOR EN ELLER ANNEN GRUNN AT MAN IKKE KAN GJØRE SÅ MYE MED FISKEN UTTATT OG GI FISKEN MAT, MEN SELVFØLGELIG SÅ KAN DU FORTSATT SKAFFE DEG FISK ALLE HAR IKKE LIKE INTERESSER MEN DET SOM ER LITT BRA MED Å HA FISK ER AT FISKER TAR IKKE SÅ MYE PLASS I FOROLD TIL ANDRE KJÆLEDYR.

    2. Jeg synes du burde skaffe deg en kanin fordi fisker kan du ikke gjøre så mye med og de dør veldig fort
      Kaniner er best

      Jeg er en stor fan❤️❤️❤️❤️❤️

    3. Elsker deg❤️ Og syns du bør skaffe deg en fisk vis du vil. Jeg syns du kunne passet til en leopard-gecko, men vis du vil ha en fisk syns jeg du bør ta deg en men det er ofte lurt å tenke seg om 2 ganger😉 Gleder meg til å se deg på søndag!❤️😘 Elsker deg!!❤️❤️

    4. Veit du når sangen til Vidar villa kommer den dere da du fikk rynker og ble sminket sånt at du så eldre ut?

    5. Du burde skaffe deg en fisk!❤️ Men du som bor alene og kan føle deg ensom i blandt burde ha en hund❤️ Hunder er sååå snille og gode dyr!💜 Vedder på at du ikke vill føle deg ensom lenger når du en søt hund som alltid holder deg med selskap💜 Det er faktisk forsket på at å klappe hunder reduserer stress!☺️❤️ Jeg har hunder selv og kunne ikke forestilt meg ett liv uten hund!❤️

    6. Du burde kjøpe en katt de trenger bare litt kos og mat de går på do selv og det er ganske gøy å ha de i huset

    7. Du burde så sykt skaffe dg fisker! De er sååå søte og de passer med personligheten din!
      Jeg tror en guppy eller en black molly ville passet dg fordi de trenger bare at du mater dem 2-3 ganger daglig og de trenger 5-20 andre fisker å leke seg med! Love U!🥰❤️👭

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg