Filming hos NRK & dagens planer

God mandag alle mine fine, jeg håper alle har en nydelig start på uken! Selvom været ikke er like fint som forrige uke.. Jeg blir faktisk utrolig deppa over at været er som det er. Det var jo faktisk meldt snø!! Ikke greit. Uansett – jeg har akkurat kommet meg en kjapp tur hjem før jeg straks må løpe ut igjen. Jeg har akkurat filmet hos NRK, noe som alltid er like koselig.

Denne gangen anmeldte vi russelåter og jeg skal ærlig si at jeg er sjokkert over enkelte ting som blir sagt i slike låter. Noe er morsomt og jeg syntes det er kult med låter hvor man skjønner det er brukt ironi, men det er det ikke alle som klarer haha. Jeg har jo anmeldt låter hos NRK før sammen med andre kjendiser, og denne gangen var det faktisk med enda en som er kjent fra Paradise og som har laget låt selv, Erik Sæter.

Nydelig bilde.. Måtte ta screen av video fra vloggen siden jeg så klart glemte å ta bilder til bloggen i dag!

Det var hete diskusjoner så det er bare å glede seg til den videoen kommer ut på NRK sin YouTube kanal. Det er nok mange russ der ute som kommer til å bli sure på oss, haha. Jeg vlogger også i dag forresten, så jeg håper å få ut denne videoen allerede imorgen siden jeg ikke har noe annet på lager. Jeg hater å ikke ha videoer på lur, jeg blir automatisk skikkelig stresset av det! Så hvis du har noen video ideer er det bare å rope ut.

Nå sitter jeg å skriver for harde livet før jeg må løpe ut døren igjen for å hente en pakke i posten og møte Agnete. I kveld skal vi nemlig på en boklansering, så det blir spennende!

Metall sugerør og min favoritt t- skjorte, haha.. Love it! Jeg anbefaler faktisk alle sammen til å skaffe metall sugerør og hvert fall prøve å gjøre litt for miljøet. Hvis alle sammen gjør litt hver, utgjør det en forskjell.

Vi blogges mer senere babes. Jeg håper alle får en nydelig dag videre og tar vare på hverandre! Ikke gjør noe mot  andre du ikke hadde likt selv. Love you all❤️

7 kommentarer
    1. Hvilken bil har du? Kjører du manuell eller automat gir? Hvor mange kjøretimer hadde du til billappen?
      PS: elsker deg😍❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg