Film og serietips

Heihei alle sammen. Nå som det er helg tenkte jeg å komme med noen tips til dere! Jeg får veldig ofte spørsmål om jeg kan komme med tips til serier/ film og tips til hva man kan gjøre når man kjeder seg. Derfor tenkte jeg å komme med både film og serie tips til dere. Jeg sliter veldig ofte selv med å finne noe å se på, derfor håper jeg dere setter pris på alle disse tipsene!

Ted Bundy dokumentaren – Dokumentaren om Ted Bundy så jeg for noen dager siden og syntes den var veldig spennende og fascinerende. Om du skal se denne filmen anbefaler jeg deg kanskje til å lese litt om han først og hva han faktisk gjorde.

The Act – Dette er en serie som er på HBO om en mor og en datter. Det er en sann historie om en mamma som later som at ungen er syk slik at hun (moren) skal få goder av det. Dette er helt sykt og jeg merker jeg blir skikkelig irritert bare av å tenke på det. Moren er så fæl og manipulerende ovenfor denne helt uskyldige og friske jenta som kunne levd et helt normalt liv. Det endte med at datteren fikk moren sin drept!

The 100 – Dette er en serie som sendes på Netflix. Jeg så denne for ganske lenge siden og syntes den var veldig bra. Det handler om masse folk som bor i et ”romskip” i verdensrommet fordi jordkloden ble ødelagt. Altså, dette minner meg om hvordan det kommer til å bli om vi ikke skjerper oss angående miljøet! Det ender med at det til slutt ikke er mer oksygen igjen i rommet så de må sende ned 100 stk for å teste om det går an å leve på jordkloden igjen. Det er mye som skjer når de 100 kommer ned på bakken!

White collar – En serie om en mann som er svindler og sitter i fengsel, men som får jobbe med FBI (politiet) for å hjelpe dem. Han er nemlig utrolig smart og vet mer enn politiet selv.

Hangover filmene – Haha disse filmene er så morsomme. Det handler om en gjeng menn som reiser på skikkelig fylla tur og finner på masse dumme ting, helt syke ting.

Gossip girl – Denne serien har jeg sett sykt mange ganger. Jeg vet alt som skjer i nesten alle episodene! Om jeg ikke finner noe annet å se på er det alltid Gossip girl eller Modern Family jeg setter på.

Modern family – Samme som Gossip Girl er dette en serie jeg har sett flere ganger. I motsetning til Gossip girl som er en drama serie er Modern family humor. Sykt morsomt!

Pretty little liars – Enda en drama serie jeg digger. I serien følger vi livene til Spencer, Hanna, Emily og Aria. Jentegruppen faller fra hverandre når deres bestevenninne/ leder, Alison, forsvinner. Ett år senere begynner jentene å motta skumle meldinger fra en person som kaller seg A.

Fifty shades fimene – Ahhh elsker disse filmene. Dette er romantiske filmer som handler om en rik mann som blir forelsket i en helt vanlig jente.

Vampire Diaries – Handler om 17 år gamle Elena Gilbert, som bor i en liten by med broren og tanten sin. Foreldrene døde i en ulykke og hun er derfor veldig trist. Hun våkner til liv da hun forelsker seg i Stefan som er vampyr. Det skjer veldig mye når broren hans som også er vampyr og kun vil skape trøbbel.

Pirates of the caribbean – Dette er en av mine favorittfilmer. Tror det er fordi Johnny Depp som spiller hovedpersonen bare er så flink og ikke minst kjekk, hehe. Disse filmene handler om pirater og er en drama og komedie!

Mean girls – Jeg har faktisk ikke telling på hvor mange ganger jeg har sett denne filmen. Jeg elsker den! Filmen handler om en jente som flytter og skal begynne på skolen. Der er det en gruppe med jenter som bare er fæla mot hverandre.

Hunger games – Disse filmene har jeg også sett mange ganger. Filmene handler om et land med 12 distrikter som hvert år tvinger en tenåringsgutt og en jente fra hvert distrikt til å delta i noe som kalles dødslekene. Der handler det om å overleve lengst. Lekene avslutter ikke før det kun står 1 igjen og til de andre er døde.

 

Har du sett noen av disse filmene eller seriene? Hva likte du best?

 

6 kommentarer
    1. Isabell du er den beste YouTube ren jeg elsker deg. Jeg skulle ønske jeg hvar som deg. Hilsen din største fan KATHERINA💖💖😇😽❤️

    2. Isabelle 😚😚😚 jeg elsker deg over hele mitt hjerte 😍💛💛 og det er stort for å gjøre det klart😘😘 men uansett😂 yt kanalen din er helt fantastisk OG DU ER HELT RÅ!😍💛😘 Hilsen din aller aller aller STØRSTE FAN!😍😍😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg