Fikk melding om at Erik er utro + Meetup

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Selv har jeg det helt greit og ha akkurat kommet hjem fra en spraytan time. Jeg har vært så bleik denne sommeren i og med at jeg ikke har reist eller vært så mye i sola, at nå var det virkelig på tide. Man føler seg så utrolig mye finere og freshere med litt farge på kroppen!

I morgen er det jo også Gullsnutten, som veldig mange har spurt om jeg kommer til å være med på. Og for å være helt ærlig har jeg ikke bestemt meg 100% enda, men det ender nok med at jeg drar. Det er i Gjøvik og kommer til å være meet-up der før prisutdelingen. Så om du holder til i Gjøvik og vil komme en tur å hilse på meg og mange andre flinke YT-ere er det bare å komme. Meetupet kommer til å være i Jernbaneparken fra 17:00 til 18:00❤️

Uansett, jeg må igjen bare takke alle som har kommet med positive tilbakemeldinger etter at jeg delte en stor nyhet med dere. Nemlig at jeg har fått meg kjæreste. Jeg har vært så stresset og redd for å dele det, men jeg har virkelig de beste følgerne. I love you! Det er ganske skummelt å skulle ha et så offentlig liv, for alle skal ha en mening om deg, alt du gjør, hvem du henger med, alle feil du gjør, noe som ikke alltid er så veldig gøy. Det er jo faktisk allerede noen som har prøvd å ødelegge mellom Erik og meg, og en del som fortsatt tror det er et PR- stønt. Dette visste jeg dog kom til å skje.. Her om dagen fikk jeg denne kommentaren på bloggen:

Så klart trodde jeg ikke på det, men tenkte det hadde vært morsomt å kødde litt med Erik. Da skjedde dette:

Så det funket jo ganske dårlig, haha.

Jeg skjønner ikke hvorfor man ikke bare kan la andre være i fred og respektere andre sine valg, alle har krav på litt privatliv og det er ikke gøy at folk skal prøve å ødelegge. Det er ikke bare dette, men uansett hva jeg legger ut eller velger å dele med dere så er det noen troll der ute som må kritisere og se negativt på ting! I really don’t get it?

9 kommentarer
    1. Jeg støter deg!❤️❤️ Kan ikke bare folk la andre være i fred det er så teit,frekt og domt🙄 folk må respektere andres privatliv! PS.elsker deg❤️❤️❤️😍

    2. Hahaha, folk as…. sykt lættis å se realsjonen til Erik! Heier på dere, og det er i det minste godt dere har hverandre som vet hva det vil si å være såpass offentlige. Håper og tror i hvert fall at det kan være en fordel for dere, for herlighet, det kommer til å tikke inn slike meldinger støtt og stadig! Fordi, folk asssss!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg