Fikk denne meldingen om Erik.. – Trist

Heihei babes, hvordan går det med dere? Fint håper jeg. Jeg har det bra, bortsett fra at disse dagene er veldig kjedelige! Det er jeg nok ikke alene om å syntes. Jeg er for det meste kun hjemme sammen med Erik.

Jeg er bare nødt til å ta opp noe som irriterer meg utrolig mye. Folk som prøver å ødelegge mellom andre! Jeg klarer rett og slett ikke forstå hva folk får ut av det. Jeg skjønner godt hvorfor enkelte ikke vil ha forholdet sitt offentlig, for det kan bli utfordrende noen ganger. Flere ganger nå har jeg fått meldinger og kommentarer om at Erik har vært utro, gjort forskjellige ting med andre osv, noe som ikke stemmer. Det er en ting med rykter, som kan oppstå gjennom at folk misforstår eller hører noe og kanskje overdriver litt. Hvis man husker barneskolen, når man lekte hviskeleken så kunne en historie endre seg fra en ting til noe HELT annet på kort tid. Rykter er som sagt en ting. Det som er enda værre er når folk skriver anonyme kommentarer hvor de sier “hei, jeg har ligget med Erik blablabla”, hvorfor skal noen gjøre slikt? Det er bare for å få meg til å føle meg dårlig. Jeg vet at man ikke skal bry seg når man er i den posisjonen vi er i, det er alltid noen som vil ødelegge..men det er vanskelig å ikke tenke på det, kanskje man blir litt usikker.

Vi har begge opplevd at folk sprer ting og sier “jeg vet han/hun gjorde det da og da”, også er det kanskje en date en av oss har vært på før vi ble sammen – som vi har vært ærlige på og som vi har fortalt hverandre. Men så kommer det en venn som har hørt det (og de vil jo bare være snille og fortelle det de har hørt) også sier de: “Du..jeg hørte Erik var med henne sånn cirka da og da” også gjør det jo vondt! Fordi man blir redd, er det sant? Hvor har du hørt dette? Også er kanskje fakta at det var tre måneder før vi ble sammen, som åpenbart utgjør en sykt stor forskjell kontra hvis det skjedde 3 måneder etterpå.

 

Jeg skjønner at offentlige forhold er interessante for folk, men husk at offentlige personer også er vanlige personer med følelser. Det er så dumt å ødelegge for andre. Ikke spre rykter. I hvert fall ikke finn på ting og send det på DM eller skriv det i en anonym kommentar.

34 kommentarer
    1. Helt fucking utrolig, for å si det på godt norsk.. Lurer liksom på hva som får de til å sette i gang med å skrive sånt; Er de typ alene, og har det her som sion egen dypt bevarte hemmelighet, eller de typ to eller fler som girer hverandre opp, og gjør det til en lek å være slem ppå nett!?..
      – Uansett, så må jeg jo si at lista legges greit lavt mht denne mennesketypen når hun der ‘Therese’ presterer å skrive navnet ditt feil til tross for at det står med ‘krigstyper’ øverst (hehe)

    2. Å herregud! Hvorfir prøver folk å ødelegge mellom dere???? Dere er så søte sammen 😍 Og jeg vil bare si, DRIT I! Verken Erik eller Isabelle ville gjort noe sånt! SÅ SLUTT!

      1. Helt enig med Elise💖
        Skjønner ikke hvorfor folk skal prøve å ødelegge den fantastiske deg Isabelle og tusen takk for at du svart på kommentaren min på Ig bildet ditt💗 gjorde dagen min 1000 ganger bedre❤

    3. Dette var veldig fælt å høre, jeg kjønner at du ikke klarer å ikke tenke på det. Jeg liker ikke rykter! Å jg liker ikke at folk sprer rykter, hvis dere som sprer ryktene vil at Isabelle skal svare dere så tror jeg ikke henne kommer til å svare hvis dere ikke er greie mot henne. Hun er et menneske, et jævlig pent, flott, og fanatisk menneske! Å hun har så mange som elsker henne! Så SLUTT å spre rykter!! Det er ikke morsomt for noen. Isabelle er veldig veldig vakker! Jeg syntes IKKE det er greit å spre rykter! Jeg elsker isabelle mer en noe annet. Å jeg begynte å gråte da hun svare meg i en kommentar med hjerter! Jeg er såå glad i henne. Å det gjør meg trist å se at hun får hate og at noen sprer rykter, for isabelle fortjener det ikke! Ps: love u❤️

        1. Hei, jeg står opp for deg jeg elsker deg er din største fan har sent deg melding på insta❤️

        2. Isabelle ❤️ Alle prøver bare og lage drama… ikke hør på dem hun bare tuller får og få deg lei seg. #storfan Er det sant at du bare fikk den hesten? Du og Erik passer bare såå godt sammen.

    4. Hei, jeg har jo sent deg mld på insta lurer på om du kan svare er din største fan♥️🤤vil snakke med deg, du betyr alt for meg🥰🥰hvis du svarer på meldingene mine på insta blir jeg sååå glad♥️MVH DIN SØSRTE FAN♥️♥️

    5. Hei isabell jeg skrev til deg en kommentar før håper du ikke misforstod den. Det var om det du hadde lagt ut om nøttealergi. Jeg liker deg veldig godt. Jeg synes at det er domt at folk driver å sende sånne meldiger enten det er sant eller ikke. Det er ikke vits å prøve å ødelegge forhold og uansett om dette er sant og han har ligget med en annen så var han jo full. Og både jeg og du vet at når man er full så gjør man ting man ikke er klar over. Og vis dere virkelig liker hvarandre så burde ikke sånne ting ødelegge for dere. For det kan hende at det ikke er sant. Og hvis det er det så var han full.

    6. Helt fuckings utrolig! De folka som holder på slik har sykt lite å finne på.. Kjenner jeg blir irritert. Hvor er empatien til folk??? Skjerp dere, falske ryktespredere. Du og erik er fine sammen, digger dere 💞

    7. Jeg synes at det er dumt at alle sprer sånne rykter om deg og Erik, jeg vet at det er litt vanskelig å tenke på det men jeg vil at du skal vite at jeg støtter deg uansett hva som skjer, love you❤️

    8. Hei, Isabelle du er en pen, snill, morsom og generøs person som har så mange som elsker deg og de prøver bare å gjøre deg lei deg ikke tenk på det og du må bare vite at de gjør det ikke bare på du og Erik de gjør det på mange så du må ikke bli lei deg for det.🥺❤️

    9. Hei på deg. Hvis han faktisk er sånn så kjekk tlf hans. Hvis han i det hele tatt er sånn så støtter jeg deg Isabell. Husk jeg er her for deg.

    10. Var ikke Erik utro i sist forhold også? Jeg ville nok ikke konkludert med at alt var løgn gitt hans historie, ikke for å være frekk altså. Får du slike meldinger burde du sjekke opp med fakta. Eksempel spørre hun hvor denne festen var, meldinger eller vitner til dette. Hvis ikke kan det fort være du ser dum ut for hele Norge med at du nekter for at han er utro mens alle andre vet det. Ikke ta det feil, jeg håper selvfølgelig det ikke stemmer men pass på deg selv 💛 Hilsen noen som også ville tro det beste om sin kjæreste

    11. Det er ikke greit å legge ut disse meldingene på bloggen din hvis de ble sendt privat!!!!!! Hvis de ble sendt privat, så er det sikkert med en grunn…!

      1. Hvorfor er ikke dette greit Anonym? Hun har stryket over navnet,så ingen ser hvem dette er. Hun har laget ett innlegg om rykter å bruker disse som eksempler. Noe som er helt greit spør du meg.

    12. Hei Isabelle:) kin e så frekke!!!??? Dåke to e drit søte sammen!!! Ikkje få noen folk ødlege da fina dåke har!!!! Eg tenke at den som skreiv e bere mesunnelig på da drit fina dåke har❤️

    13. De som skriver sånn er vel kanskje i karantene og har blit helt gale😂,men det er like vel ikke greit å skrive sånt.

      PS:God påske🐣

    14. De som skriver sånn er kanskje i karantene å har blitt gale😂, men det like vel ikke greit å skrive sånt og jeg er siker på at det siker bare er tull.

      PS: God påske🐣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg