Feil jeg har gjort i livet, som jeg har lært av

Alle mennesker i denne verden gjør feil innimellom. Jeg gjør feil og du gjør feil! Det er helt normalt, man kan ikke være perfekt. Når man blir eldre lærer man og man lærer så lenge man lever. jeg har nå levd i snart 23 år og har lært ganske mye opp gjennom årene, men har masse igjen å lære!

Jeg får alltid masse meldinger av dere om at jeg er deres forbilde, noe jeg setter stor pris på. Det er veldig hyggelig å høre! Et forbilde for meg er ikke et menneske som er perfekt, men kanskje noen man kan lære av og man kan kjenne seg igjen i. Det vil jeg være for dere. Jeg vil være en dere kan lære av. Jeg vil at dere skal lære av mine feil!

❤️NOE Å TENKE PÅ❤️

Dårlige venner – Det er bedre med få veldig gode venner enn mange dårlige venner. Ikke gidd å bruk tiden din på folk som faktisk ikke vil deg godt!

Hyggelig mot alle – Vær alltid hyggelig uansett hva det gjelder. Man vet virkelig aldri hvem som plutselig blir din nye sjef, eller hva h*n foran deg på bussen for eksempel har opplevd. Alle har hver sin historie og man skal respektere alle mennesker uansett!

Less is more – Dette sier seg jo litt selv, haha. Less is more – og spesielt når det gjelder sminke!

Ikke vær så seriøs – Ikke ta absolutt alt så veldig seriøst. Livet er kort, nyt det alt du kan. Man vet faktisk aldri når det er for sent! Jeg elsker tanken ”Lev som om dette er din siste dag”.

Følg drømmene – Uansett hva dine drømmer er så prøv så godt du kan å følge dem. Man får det hvert fall ikke til om man ikke prøver!

Vær egoistisk (når det trengs) – Det finnes så klart en grense på dette, men det er viktig å tenke litt på seg selv noen ganger. Det er tross alt kun deg selv du lever for.

Ikke bry deg om hva andre mener – Om noen er frekke eller slemme mot deg, gi faen! Ikke bry deg om hva andre tenker eller sier om deg. De er ikke verdt det og bare tenk på deg selv. Du vet selv hvordan du er som person og hva som er sannheten!

Gutter – Om du har en dritt kjæreste så gå videre. Ikke gidd å gi ny sjanse gang på gang, for det er en grunn for at det hver gang skjærer seg. Da er man ikke skapt for hverandre og finnes hundrevis av gutter der ute som helt sikkert kommer til å behandle deg mye bedre.

Kjør på – Vær et ja menneske og kjør på. Ta sjanser og gå ut av komfortsonen!

Skolen – Skolen er viktig, vær flink på skolen. Selvom det er fullt mulig å klare seg i livet og bli for eksempel rik uten skolen så er virkelig ingen utdanning bortkastet. Gjør det bra på skolen, det er verdt det til slutt uansett.

Love you all

❤️❤️❤️

3 kommentarer
    1. Hei Isabelle nyttige tips du hadde
      ❤️❤️❤️❤️ Du er inspirerende❤️❤️❤️❤️
      💖💖💖 Love you Isabelle 💖💖💖
      Hilsen Nabila

    2. Hei Isabelle. Du hadde mange fine tips til alle som følger med på bloggen din hver dag. Love u hilsen Maria❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg