Fantastisk båttur i Egypt *sykt*

Heihei alle mine fine, hvordan har dere det? Fint håper jeg. Jeg har det helt fantastisk her i Egypt og gruer meg utrolig masse til i morgen, da skal vi nemlig hjem igjen. Jeg savner ikke Norge i det hele tatt, hvert fall ikke kaldt vær!

Vi sparte så klart det aller beste med denne Egypt turen til siste dagen – båttur med snorkling, soling og masse bading. Det har vært en døds bra dag som jeg kommer til å huske lenge. Vi stoppet også på en liten ”øy” i havet hvor det var bittelitt sand og helt fantastisk vann og sand. Det så virkelig ut som postkort fra Maldivene eller Bora Bora, haha..

BILDEDRYSS FRA BÅTTUREN

    

Jeg vlogget og filmet så klart hele denne turen, det var helt magisk under vann, så jeg er bare nødt til å gi dere en liten sneakpeak til videoen som kommer ut på YT kanalen min. Husk å følg meg der om du ikke gjøre det allerede! Du kan finne kanalen min HER. Jeg tuller ikke når jeg sier vannet var helt blått og klart, fiskene så ut som tegneserie figurer og korallene var døds kule!

Disse bildene er bare skjermbilder av videoer jeg tok med GoPro kamera, så det er ikke topp kvalitet. Men videoen dere, den blir bra! Gled dere.


HAHAHA, jeg dør seriøst av det bildet her. LOL

Hvor kult? omg..

Siste kvelden her i Egypt tenkte vi å dra inn til byen å spise en siste gang. Det er mye koseligere enn å sitte på rommet med roomservice eller sitte på restauranten på hotellet. Vi blogges senere babes, husk å ta vare på alle rundt deg! Love you all❤️

6 kommentarer

Siste innlegg