Fantastisk ansiktsbehandling

Reklame | Yourskin.no

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det? Fint håper jeg, selv har jeg det helt strålende. For øyeblikket sitter jeg på Aker Brygge sammen med Nellie. Vi har vært å fått en fantastisk ansiktsbehandling hos yourskin.no. Hele behandlingen var over all forventning og det er virkelig ingen tvil på at jeg skal tilbake dit.

Dere som følger meg vet jo at jeg er ekstremt dårlig til å ta vare på huden min, men det må jeg seriøst bli bedre til. Huden min skal jeg ha hele livet!

Behandlingene jeg fikk i dag var farging av bryn og vipper, men også en helt sykt bra fuktighets, dyprens! Huden min føles helt fantastisk nå. Dette er forresten behandlingen som Kim Kardashian og folk i LA tar.

Dette er all «dritten» jeg og Nellie hadde i trynet.. Hvor sykt!

Jentene på Yourskin var også helt nydelige! Tusen takk for behandlingene jenter. Nå skal Nellie og jeg kose oss videre med noen drinker, før turen går videre hjemover. Imorgen er det opp tidlig for møter og frisørbesøk, jeg gleder meg.

Føler at noen kommer til å spørre om kameramannen som ble med på noen av bildene. Han filmet fordi Nellie er med på et TV program som heter «influencerne». Det begynner på TV i vår.

Ha en nydelig dag videre babes, love you all!

4 kommentarer
    1. Kan du si noe om hva slags behandling dette er? Dyprens? Hva er det hvite og hvordan fikk de det ut fra huden? Sliter selv med masse urenheter som jeg kan se gjennom huden, visste ikke at det gikk an å ta en sånn behandling som ikke bare renser overflaten?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg