Et skikkelig mareritt..

God søndag alle mine fine, jeg håper alle sammen har hatt en nydelig helg! Det har jeg og ligger for øyeblikket på sofaen med magen full av pizza. Jeg elsker søndager, spesielt når jeg ikke er fyllesyk. I går var jeg på konsert i spektrum og drakk derfor litt alkohol, heldigvis merkes det ikke så veldig på kroppen. Noe som merkes derimot, er at jeg gikk i høye hæler i går. For shit så vondt jeg hadde i føttene da jeg våknet! Man må virkelig lide for skjønnheten.

Har du noen gang hatt en drøm eller et mareritt som har føltes helt ekte? Det hadde jeg i natt og det var på ingen måte gøy. Som oftest når man drømmer, eller hvert fall når jeg som oftest drømmer så vet jeg at det er en drøm. I natt derimot – en sykt ekkel opplevelse. Det verste var jo at dette var et mareritt om at jeg ble kidnappet. En av mine største frykter å bli kidnappet! Da jeg våknet opp banket hjertet mitt sykt hardt, jeg bråvåknet og så rundt meg for å forsikre meg om hvor jeg var. Heldigvis skjønte jeg veldig fort at det var et mareritt.

Jeg vlogget i hele går så jeg skal begynne å redigere den litt senere i kveld. Nå får jeg straks besøk av en venninne som enda ikke har sett leiligheten min, det blir koselig. Jeg elsker jo besøk! Har du enda ikke sett leilighets touren min, kan du sjekke den ut HER.

Ha en nydelig dag videre babes, så snakkes vi senere! I love you❤️

3 kommentarer
    1. Har du hørt om den saken om at Michael Jackson har tatt seksuell overgerp mot barn som var syv år og de skjønte ikke at det Michael gjorde var seksuell overgrep.
      Du burde se på en serie på NRK som heter leaving neverland det handler om denne saken.
      Og gå på NRK nett TV

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg