Erik har sluppet ny sang

Hallo alle mine fine! Hvordan har dere det? Fint håper jeg. Akkurat nå er det midt på natten og Erik og jeg sitter fortsatt oppe, han er en smule stresset og nervøs for å si det sånn. HAN HAR NEMLIG SLUPPET NY LÅT, og den er såå bra. Dere må bare sjekke den ut. Jeg har allerede fått den på hjernen og går rundt å synger på den!

Erik, 5 år haha.

LINK TIL SANGEN HER

Jeg skal ærlig innrømme at første gang jeg hørte sangen trodde jeg nesten han sang om en ex kjæreste, men det er ikke det låten handler om haha!

Uansett, jeg er så stolt og glad på hans vegne. Syntes låten er super bra og fengende, og jeg håper alle dere syntes det samme og har lyst til å høre masse på den og ikke minst legge den til i spillelista deres på Spotify. Tagg meg gjerne på Instagram story av at du hører på sangen så gir jeg shoutout og deler! ❤️ Love you.

Hva syntes du om sangen?

 

12 kommentarer
    1. den hva sykt bra ! Elsket den ! Er stor fan av deg Isabelle loveuuuu stå på ❤️❤️❤️🥰🥰🥰🥰 🤪🤪🤪

    2. Hei. Hvor skal jeg starte jeg har kjøpt 2 fine bilder fra desenio.no er kjempe fornøyd hadde blitt så glad om du ville følgt meg på tiktok jeg hetter chiken_mac_nugget_21❤️❤️Hilsen din største fan

    3. Nye låta til Erik er drit kul. Den ligger nå i spillelista mi for og si det sånn. Kan ikke du og Erik please komme til Drammen en dag 😍

    4. Nye låta til Erik er drit kul. Den ligger nå i spillelista mi for og si det sånn. Kan ikke du og Erik please komme til Drammen en dag 😍

    5. Hold dere unna Drammen!! Her er det jeg som er sjefen. Du finner meg på Sats med noen tunge vekter. SKÅL!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg