Erik har bursdag – Privat brev til Erik

I dag har Erik bursdag!!!! GRATULERER MED DAGEN ERIK ❤️ Jeg ville bare innom for å gi Erik en liten hilsen her på bloggen, det fortjener han.

Kjære Erik. Gratulerer med dagen! Jeg håper du får en fantastisk dag og jeg gleder meg masse til å feire med deg, bare oss to. Du er en fantastisk person som er veldig snill mot meg, noe jeg setter ekstremt stor pris på. Noen ganger føler jeg til og med at jeg ikke fortjener deg! Vi kan krangle og være uenige om ting, men vi finner alltid en måte fort å fikse opp på. Det er deilig! Tusen takk for at du er du, og for at du alltid er der for meg! Love you.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg