Endelig nytt hår

Reklame | Merakistudio.no, Nelly, Junkyard

Heihei alle mine fine! I dag har jeg endelig vært hos frisøren min igjen, noe som virkelig var på tide. Som dere vet har jo jeg extensions og trenger å heise håret hver 5 uke, og hver gang jeg gjør det føles det helt fantastisk. Det er så deilig! Jeg hadde også fått en ekstrem ettervekst, så den fikk vi også fikset – så nå føler jeg meg amazing!

Altså, bare sjekk den etterveksten!

Som alltid går jeg til Merakistudio som ligger ved Tjuvholmen, frisøren min heter Malene og er utrolig dyktig. Om du er på utgikk etter en ny frisør anbefaler jeg virkelig Malene hos Merakistudio.

SJEKK UT MERAKISTUDIO – HER

Hver gang jeg er hos frisøren min og skal heise håret mitt (haha, det høres så dumt ut) er jeg alltid like spent og nyskjerrig på hvor mye mitt ekte hår har vokst. Og jeg blir nesten like overrasket hver gang. I det siste har jeg jo begynt å teste ut tabletter som skal få håret til vokse enda fortere, så denne gangen var jeg ekstra spent. Malene sa faktisk at jeg har fått masse nytt hår/ baby hår, så det er jo et godt tegn.

MITT EKTE HÅR:

Til sommeren tipper jeg at jeg kommer til å ta ut alt det falske håret, men vi får se!

ETTER FRISØREN:

BUKSE – HER

SOLBRILLER – HER  MED KODEN ”ISABELLEE15” får du 15% rabatt! Gjelder på Junkyard.no

________________________________

SJEKK UT MERAKISTUDIO – HER

❤️❤️❤️

3 kommentarer
    1. HÅRET DITT ER JO HELT NYDELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😚😚😍😍😍😍😍😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg