Endelig kan jeg fortelle dere dette!!

Reklame | Dittpreg.no

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Selv har jeg det veldig bra og har gledet meg masse til å endelig kunne fortelle dere noe jeg har jobbet med i det siste. Jeg har nemlig laget mine helt egne plakater – som er så utrolig stilige. Jeg er så stolt og glad og håper dere kommer til å like disse like godt som meg.

 

Vi er i startfasen av dette firmaet som kalles Dittpreg.no På denne nettsiden selges blant annet posters som jeg har designet helt selv! For øyeblikket ligger det bare en ”by Isabelle” ut, men mange andre kule plakater er ferdige og klare for å selges. Det kommer også flere ut på siden etterhvert!

Dittpreg.no har også sørget for at plakatene selges for så lite som mulig, slik at flest mulig kan bestille dem. Jeg har også rabattkode som gir hele 20% av bestillingen din på min plakat.

Det er også mulig å få alle plakaten i forskjellige størrelser, hvis det skulle være ønskelig! Man kan også designe sin helt egne plakat – da kan du for eksempel bestemme helt selv hva det skal stå på den! Genialt, ikke sant? Min plakat finnes i svart og gull og hvit og sølv. Jeg elsker disse plakatene og skal ha full av disse på veggene hjemme når jeg flytter.

Det er også masse andre plakater på nettsiden, blant annet masse som passer perfekt til morsdag og valentines day som er rett rundt hjørnet!

KODE: ISABELLE20 gir 20% rabatt på min plakat.

LINK TIL NETTSIDEN: TRYKK HER.

 

Hva syntes du om plakaten?

8 kommentarer
    1. Startfasen? Kjapp søk på Google og man finner lett ut at det er faren og stemoren din sitt «firma» som har vært oppe siden 2017, vært i minus siden startsdato. Sdere du promotere navnet ditt for å få firma til å gå rundt? 499kr for en sånn plakat er alt for dyrt når det allerede er flere sånne sider som denne som har vært oppe lenge og har faste kunder.

    2. Plakatene var fine men hvorfor tar dere 220 Kr for frakt på norgespakke intill 10 kg når dette koster 180 Kr på posten? 140 Kr om du bestiller sending på nett, noe de fleste firma bruker.
      Håper du kan svare på dette

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg