En stor nyhet + 24timer challenge video

Nå har jeg straks rundet 100 000 abonnenter på YT kanalen min, noe jeg setter utrolig stor pris på. Dere er best og jeg elsker alle dere som følger meg, støtter meg og er der for meg hver eneste dag! I den anledning har jeg derfor en sykt kul video som blir sluppet i det sekundet jeg har 100 000 abonnenter, nemlig en DISSTRACK om meg selv.

Jeg sier ganske grove og stygge ting om meg selv og har en rå musikkvideo til denne låten, så om du vil se denne fort er det bare å abonnere og dele det  videre til alle du kjenner!

SJEKK UT KANALEN MIN HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg