En spennende dag

God morgen alle mine fine, eller morgen er det vel ikke lenger. Jeg har vært fall akkurat stått opp og skal straks gjøre meg klar for dagen. I dag skjer det et par spennende ting som jeg tenkte å dele med dere! Jeg håper du har en nydelig dag og tar vare på alle rundt deg. Husk å være mot andre slik du vil at andre skal være mot deg.

DAGENS PLANER

Vlogge – Jeg vlogget en dag denne helgen, men er nødt til å fortsette på den fordi den rett og slett ble alt for kort og dårlig. Derfor skal jeg vlogge dagen i dag!

Spennende møte – Jeg skal i et veldig spennende møte i dag. Som alltid kan jeg dessverre ikke fortelle akkurat hva dette dreier seg om.

Gjeste i podcast – Senere skal jeg gjeste i en podcast på Romerike. Jeg aner ikke hva skal snakke om og slikt, men jeg er helt sikker på at det kommer til å bli veldig hyggelig. Jeg tror det var Romerike blad de het.

Redigere video – Nå er det noen dager siden jeg har fått lastet opp video på yt kanalen, derfor må jeg få redigert en video jeg allerede har filmet. Så i morgen (tirsdag) kommer det forhåpentligvis ut en ny video på kanalen.

Skrive ferdig blogg innlegg – Denne uken er jeg nødt til å få ferdig en del innlegg til bloggen fordi neste uke kommer jeg ikke til å få så mye tilgang til sosiale medier. Mere om dette senere 😉

Slappe av – Planene i kveld er egentlig bare å slappe av og legge meg tidlig. Jeg skal nemlig ekstremt tidlig opp i morgen da jeg har frisør time klokken 07:00 !!! på morgenen.

 

Hva skal du i dag?

6 kommentarer
    1. Har vert syk, men så på videoene dine hele tiden. Det fikk meg til og føle meg bedre. Ps: Elsker deg.💖💖💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg