En oppdatering på livet

Hey babes, hvordan går det? Nå er det virkelig på tide med en liten oppdatering fra meg. Som dere vet er jeg på en liten ferie i Norge og har ikke rukket å blogge ordentlig til dere på noen dager. For øyeblikket sitter jeg å soler meg, noe jeg faktisk ikke har gjort på døds lenge. Jeg kan ikke huske sist jeg solte meg her i Norge!

Sommer i Norge er virkelig undervurdert for jeg er allerede blitt solbrent, etter en dag i norsk sol. Det er vondt å si at det er litt digg, men det er det faktisk! Dagen i dag er kun brukt til å slappe av i solen med vin, jordbær og nydelig selskap. Helt fantastisk!

Gårsdagen var derimot litt mer stressende, men ikke minst kul. Vi leide oss ATV og kjørte rundt i skogen, noe som var ekstremt gøy – helt til vi klarte å kjøre oss fast og måtte gå hele veien tilbake. Det verste av alt var jo at vi ikke ante hvor vi var eller hvor langt vi måtte gå, haha. Der og da var det ikke så gøy, men nå er det en morsom ting å fortelle. Det endte med at vi måtte få tak i en traktor og dra vår lille «bil» opp fra gjørma. Uff!

Jeg fikk jo også panikk for at det både skulle komme bjørn og ulv, om det gjorde det får dere se i vloggen som straks kommer på YT kanalen min!

Hele gårsdagen ble heldigvis vlogget og dokumentert, så den videoen er det virkelig bare å glede seg til haha! Den blir morsom.

Siden sist har vi også vært på stranden som er her nede, som seriøst ser ut som syden. Omg, elsk! Som sagt – Norsk sommer er undervurdert.

I morgen er det siste dagen her på Savalen før turen går hjem igjen til Oslo. Disse dagene har gått så utrolig fort. Jeg skulle jo egentlig ikke være her så lenge, kun et par dager, men nå har det nesten gått en uke!

Håper alle sammen har en nydelig sommer og koser seg Max! Vi blogges senere, love you all❤️

51 kommentarer
    1. Sorry, men du er ikke så veldig tynn. Ser litt tjukk ut i bikini! Eller ikke tjukk, men former. Ikke frekt ment!

          1. Det er sjukt hvordan du kan si at hu hater. Hun sa jo til og med ikke frekt ment. Men det er jo litt frekt men ikke noe hat.🤣

        1. Du skal bare ignorere denne komentaren over her . Du ser utrolig flott ut former som dine er bare vannvittig pent .ha en nydlig sommer videre

        2. Du fin akkurat som du e Isabelle du e den fineste jenta i verden!!!!❤️❤️❤️😘😘🥰🥰💘💘😍😍

      1. Hvis Isabelle er tjukk må du seriøst skaffe hjelp. Helt sykt at for å bli sett på som tynn må man nærmest være tynn som bordbein og se underernært ut. Skaff deg et sunt syn på en menneskekropp, sier bare jeg. Det mangler du visst!

      2. Så unødvendig å si noe sånt.. fin og slank kropp dette i mine øyne 🙂 Ikke at man må være det for å se flott ut i bikini selvsagt!

      3. HELLO!! Alle er forskjellige og du kan ikke forvente at alle skal være sånn du vil at dem skal være. Nei! Sånn er det virkelig ikke. Isabelle er super pen!😍 og vis du har noe mer dumt du vil si om henne kan du bare SE OG FÅ RÆVA DI UT AV DEN VLOGGEN HER!😱 glad i deg Isabelle!

      4. Lol, du r sikkert en av de som ellers bruker å mase om at man skal legge ut bilder av forskjellige kropper for å være inkluderende og skape mangfold:) I tillegg så burde du vite at en kommentar ikke sårer mindre bare fordi du sier eller skriver «ikke for å være frekk»… ikke det at dette var en frekk kommentar, fordi det er like fint med som uten former:)))

      5. Men hva faen har verden blitt til? Man må ikke ha helt flat mage, 3 cm rundt låra, ikke ha armer, ha svære tits og stor rumpe for å være fin? Alle er fine uansett hvordan de ser ut. Jeg skjønner ikke hvorofr du gidder å kommentere på andres kropp, dette gjelder ikke bare deg men MANGE andre. alle kropper kommer i forskjellige størrelser fasonger, og det eneste dere har noe med er deres egen kropp, INGEN andres. Har dere komplekser på kroppen deres betyr ikke det at dere skal gjøre sånn at andre får det. Takk for meg:)

      6. Hello! Er ikke inn å være tynn lengre. Former er det fineste som finnes. Vet ikke hvor du har befunnet deg siste årene som tror mann må være tynn😂you look stunning Isabell 😍

      7. Mer fett å ha mer å være glad i❤️
        Og alle har ikke lik kropp! Jg tror ikke akkurat at du heller er perfekt, eller?
        Man dør fortere av å ha for lite fett på kroppen……
        Elsker dg Isabell(?) du er bare vab

      8. Wow.. du oppfører deg som en idiot, ikke for å være frekk men du virker litt tjukk i hode, ikke frekt ment!

      9. Hahah!! Feit?? Er du svimmel eller? Ho ser dødsbra ut:-) Legg av deg den sjalusien så tenker jeg du får det mye bedre i hverdagen din👍🏼

    2. Assa hvis du synes Isabelle er feit har du seriøse problemer. Sorry assa får å si det sånn men det er sant. Hun er perfekt som hun er☺️☺️ You go girl😻😻

    3. Jeg syntes du faktisk er tyn jeg❤️ Å det går ikke an å si sorry og ikke vont ment det kan fortsatt gå inn på folk, man er ikke hyggelig uansett😡❤️😘

    4. Isabell er ei nydelig dame:) ho er ikke feit eller stygg…. Nå er jeg så lei av å lese frekke ting om Isabell…. La være å skrive da, hvis man ikke har noe fint å si…..

    5. Du skal bare ignorere denne komentaren over her . Du ser utrolig flott ut former som dine er bare vannvittig pent .ha en nydlig sommer videre

    6. Kan folk bare slutte og kommentere på andre! Alle er forskjellig. Hvis man ikke har noe pent og si så kan man drite i og si det/ skrive det!!! Og en annen ting er at tenk over hvis du ble komentert på hele tiden. (Hvordan ville du da følt deg)! Elsker deg Isabelle og ikke la NOEN forandre deg for du er perfekt uansett hva❤️

    7. Ærlig talt! Skal ikke folk få legge ut noen bilder og deretter bli fortalt hva akkurat DU synes om det. Isabelle spurte ikke hva vi mente om bildene. Du som mener hun er tykk, burde dra til en optiker. Bare sånn til neste gang så fornærmer du flere ved en slik kommentar, stakkars deg!

      Isabell du er flott slik du er! Kjempefin kropp og nydelig er du <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg