En oppdatering på det kjipe livet..

Meg med sminken fra i går fordi jeg var for lat til å fjerne den da jeg kom hjem i natt. Hvor sykt er det ikke at sminken min holder så lenge? Jeg skjønner ikke, til og med leppestiften (fra jeffree star). Det er ikke bra å sove med sminke i know, og sminken blir som regel fjernet med en gang jeg våkner dag 2 med sminke.

Heihei alle mine fine, og god onsdag! Hvordan har deres dag vært så langt? I dag er første dagen siden jeg kom hjem fra TV innspilling at jeg ikke har noe som helst på agendaen bortsett fra å filme og redigere video her hjemme til dere, så det er veldig deilig. Jeg elsker jo egentlig travle dager med mange planer, men nå begynner jeg å bli så sliten at jeg trenger en liten pause. I går var jeg faktisk i 4 jobb møter og man merker at det tærer på, spesielt når man har en uke foran seg med lite søvn og mye strev – som det virkelig var på camp 71 (TV innspillingen jeg deltok på).

Jeg har merket skikkelig på kroppen at jeg trenger mye søvn disse dagene, noe som helt sikkert er på grunn av mange timer manglede søvn forrige uke og det er sååå deilig å komme hjem igjen. Liten funfact – jeg har enda ikke pakket ut den store bagen med masse klær enda. Er det noe jeg hater så er det å pakke ut fra en reise, det er så slitsomt haha. Jeg får nok gjort noe med den i dag.

Meg med sminken fra i går fordi jeg var for lat til å fjerne den da jeg kom hjem i natt. Hvor sykt er det ikke at sminken min holder så lenge? Jeg skjønner ikke, til og med leppestiften (fra jeffree star). Det er ikke bra å sove med sminke i know, og sminken blir som regel fjernet med en gang jeg våkner dag 2 med sminke.

En annen ting er jo at jeg har blitt veldig forkjølet, jeg hoster, harker og snyter meg seriøst hele tiden så jeg håper virkelig det går over snart. Det er jo juni og sommer, og da er det kjipt å være dårlig. Det stresser meg egentlig litt at det allerede har blitt juni, altså – hvor i alle dager har tiden blitt av. Jeg føler det nettopp var jul! Noe av det som stresser meg mest med at tiden går så fort er at jeg enda ikke har planlagt noe som skal skje i sommer. Hvert eneste år siden jeg ble født har jeg vært på en sydentur eller en eller annen reise og tanken på at det kanskje ikke skjer i år siden jeg ikke har planlagt noe skremmer meg. Vi får krysse fingrene for at det blir en reise om ikke så veldig lenge! Det er jo så lenge siden sist og det merkes på humøret for å si det sånn.

Nå skal jeg komme igang med filmingen tenkte jeg, så hvis det er noen videoer du ønsker å se på YT kanalen min må du gjerne legge igjen en kommentar i kommentarfeltet. Jeg setter alltid enormt stor pris på video og blogg tips! Vi snakkes babes, love you all❤️

3 kommentarer
    1. Du vet vel at å sove med sminke (spesielt i flere dager) ikke er bra for huden? Du kan ende opp med å få skikkelig uren hud siden huden ikke får renset seg ordentlig om natten pga det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg