En liten oppdatering på treningen

Reklame | Boostbox.no

Heihei alle mine fine, jeg håper du har en strålende dag! Jeg tenkte kjapt å oppdatere dere på hvordan det går med treningen, noe jeg faktisk har fått en del spørsmål om – spesielt fra venner og familie, hehe.

Helt siden jeg flyttet for meg selv og ikke minst har fått Boostbox på døren har jeg følt meg mer aktiv, nettopp fordi jeg kan trene hjemme. Helt fantastisk! Jeg har så lenge jeg kan huske prøvd å begynne å trene, men det største problemet mitt er å faktisk komme meg på trening og konsentrere meg. Det syntes jeg er vanskelig spesielt når det er veldig mange andre der sammen med meg. Derfor elsker jeg at jeg nå kan trene hjemmefra!

SJEKK UT BOOSTBOX HER

LES PÅ NETTSIDEN HER

Om du liker å trene eller har lyst til å komme igang med treningen kan jeg virkelig anbefale Boostbox. Hver eneste måned får du en boks på døren med utrolig mye fint treningsutstyr, og forskjellige ting hver gang. Du kan så klart også bruke disse tingene andre steder enn kun hjemme.

Forrige måned fikk jeg en del utstyr som brukes i økter, mens i denne månedens Boostbox fikk jeg enda mere spennende. Det som er så flott med Boostbox er at man får ting hver måned som faktisk er bra og som man får brukt for under treningen!

 

Elsker denne treningstoppen som jeg fikk i Boostboxen! Helt nydelig å se på, men også helt fantastisk å ha på seg. 

SJEKK UT BOOSTBOX HER

LES PÅ NETTSIDEN HER

 

Det jeg digger aller mest med Boostbox er det at man får produkter som er ganske dyre, men betaler en lav sum i måneden tilsvarende det som er i boksen. Det er en god deal spør du meg! Det er ting som er verdt over 1000 kroner i de forskjellige boksene.

Jeg har jo også snakket litt om Boostbox før og har fått en del spørsmål om hvor gammel man må være for å bestille, og man må være over 18 eller få noen til å være over 18 til å bestille for deg.

Jeg gleder meg allerede til å se hva som er i den neste boksen!

4 kommentarer
    1. Det er jo dritkult fordi kan man bare være hjemme å slippe og dra til et studio eller noe sånt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg