DISSTRACK om Paradise Hotel & Musikkvideo

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Jeg har det helt strålende og tenkte å fortelle dere noe utrolig morsomt. Jeg skal være med i enda en musikkvideo, denne gangen i disstracken til Agnetesh. Jeg har allerede hørt låten og digger den. Den er så bra! Imorgen klokken 12:00 kommer den ut på YouTube kanalen til Agnete, jeg kommer helt sikkert til å dele den her på bloggen også, fordi den er så kul. Det er bare å glede seg.

Dere som følger ordentlig med vet jo at Agnete meldte seg på Paradise, men kom ikke med. Derfor har hun slått tilbake med ordentlig bra disstrack om Paradise Hotel, teksten er rå og jeg er utrolig overrasket over at Agnete faktisk har gjort alt sammen selv.

Screenshots fra musikkvideoen:

Haha dette blir så bra!! Gleder du deg til å se?

7 kommentarer
        1. Glede meg sykt til å se og det er den beste har så lyst å møte deg❤️❤️❤️ Kan du svare på denne? Da hadde eg blitt gla❤️😍

    1. Jaaa 😍😍 Gleder meg sykt til disstracken! Bare så du bet det, jeg elsker deg og Agnete!💓 Dere to er favoritt youtuberne mine!❄ Jeg har fulgt på kanalene dokkers siden du hadde under 10k abbonenter! Elsker også lillesøsteren din Julie! 💛💜 Bare sier😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg