Disse jentene liker jeg ikke

Selvgode – Jenter som tror dem er bedre enn alle andre, det er noe jeg misliker sterkt faktisk!

Skylder på den andre jenta – Noe jeg syntes er så teit er jenter som har en drittsekk som kjæreste og som skylder på alle andre om han er utro eller flørter med andre. Jeg vet om mange slike jenter og de er jeg ikke verdens største fan av. Det er jo ikke hun tilfeldige dama sin skyld på byen som ikke kjenner deg sin skyld at kjæresten din er flørter.

Gossip – Jenter som sprer rykter og elsker gossip. Misforstå meg rett – gossip er gøy noen ganger det, men et sted får grensa. Det er ikke greit å spre falske rykter og snakke dritt om andre mennesker bare fordi dere ikke er en match.

Falske jenter – Du vet de jentene som er bestevennen din foran deg, men som snakker dritt om deg bak ryggen din med en gang de er borte. Sånt har ikke jeg tid til, byee!

Velger gutter over venner – Venninner som blir helt borte med en gang en gutt kommer inn i bilde.. Jeg lover at jeg aldri kommer til å bli en av dem!

Sjalu – Jenter som er alt for sjalu. Så sjalu at de ikke ønsker andre noe suksess og godt! Not good.

Mobbere – Og sist, men absolutt ikke minst. Noe dere som følger meg vet at jeg hater – mobbing. Mobbere (uansett hvilket kjønn) kan bare stikke, haha.. Vær mot andre sånn du vil at andre skal være mot deg.

Hva irriterer deg med andre mennesker?? Legg igjen en kommentar – jeg vil lese og vite. 

❤️❤️❤️

 

6 kommentarer
    1. At de oversker meg, og tror de har alt og vet alt. ELSKER DEG ISABELLE DU ER MITT IDOL OG FORBILDE❤❤❤ DU ER VERDENS BESTE YOUTUBER, VIS DU IKKE HADDE FANTES SÅ HADDE LIVET MITT VÆRT KJEDELIG😍😂 DU HAR GJORT SOM JEG HAR PRØVD NYE TING OG TØRR TING, DU ER DET BESTE MENNESKE SOM KUNNE LEVD💖❤😘

    2. At de oversker meg, og tror de har alt og vet alt. ELSKER DEG ISABELLE DU ER MITT IDOL OG FORBILDE❤❤❤ DU ER VERDENS BESTE YOUTUBER, VIS DU IKKE HADDE FANTES SÅ HADDE LIVET MITT VÆRT KJEDELIG😍😂 DU HAR GJORT SOM JEG HAR PRØVD NYE TING OG TØRR TING, DU ER DET BESTE MENNESKE SOM KUNNE LEVD💖❤😘

    3. Hei Isabelle ❤️ Jeg heter christian
      Jeg opplever det samme. Jenter klarer ikke å se igjennom utseende og autismen min 😭 jeg blir alt for lei meg. Jeg syntes du er veldig søt ❤️ Og veldig fine bilder av def

    4. Jeg elsker deg Isabell!😍🤩🥰😍🥰🤩😍🥰🤩😍🥰🤩😍🥰🤩😍🥰🤩😍🥰🤩😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg