Disse jentene liker jeg ikke!!

Selvgode – Jenter som tror dem er bedre enn alle andre, det er noe jeg misliker sterkt faktisk!

Skylder på den andre jenta – Noe jeg syntes er så teit er jenter som har en drittsekk som kjæreste og som skylder på alle andre om han er utro eller flørter med andre. Jeg vet om mange slike jenter og de er jeg ikke verdens største fan av. Det er jo ikke hun tilfeldige dama sin skyld på byen som ikke kjenner deg sin skyld at kjæresten din er flørter.

Gossip – Jenter som sprer rykter og elsker gossip. Misforstå meg rett – gossip er gøy noen ganger det, men et sted får grensa gå. Det er ikke greit å spre falske rykter og snakke dritt om andre mennesker bare fordi dere ikke er en match.

Falske jenter – Du vet de jentene som er bestevennen din foran deg, men som snakker dritt om deg bak ryggen din med en gang du er borte. Sånt har ikke jeg tid til, byee!

Velger gutter over venner – Venninner som blir helt borte med en gang en gutt kommer inn i bilde.. Jeg lover at jeg aldri kommer til å bli en av dem!

Sjalu – Jenter som er alt for sjalu. Så sjalu at de ikke ønsker andre noe suksess og godt! Not good. Syns absolutt vi jenter må bli flinkere til å heie hverandre opp og frem. “Girlpower”

Mobbere – Og sist, men absolutt ikke minst. Noe dere som følger meg vet at jeg hater – mobbing. Mobbere (uansett hvilket kjønn) kan bare stikke. Vær mot andre sånn du vil at andre skal være mot deg.

6 kommentarer
    1. Uff kunne ikke vært mer enig, skjønner ikke at folk gidder å bruke tiden sin på det her. Har selv har mange venner som har oppført seg på denne måten, glad jg ble kvitt dem:)

    2. Jeg kunne ikke vært mer enig!! Jeg har en venninne som er så sinnsykt falsk!! Hun later som vi er bestevenner men så baksnakker hun meg til alle og sprer rykter! Stå på Isabelle!!❤️❤️

    3. Også de jentene som maser om hvor mange sår de har og hvor SJUKT vondt det gjør HELE tiden, og er så sykt oppmerksomhetssyke. Har en sånn venninne selv, og idag har hun klagd sånn 5 ganger. Jeg bryr meg ikke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg