Disse bildene ville jeg aldri vise dere

Hallo mine kjære❤️ Hvordan har du det i dag? Fint håper jeg. Endelig er det tid for et av deres favoritt innlegg igjen, nemlig ”Bildene som aldri kom på bloggen”. Jeg tar jo hundrevis av bilder nesten hver eneste dag og det er ikke alltid disse blir like fine. De ene fine bilde du ser på for eksempel Instagram, er det 99 andre stygge bilder! Det er ekstrem viktig å huske på. Ikke alt er som du ser på sosiale medier.

BILDENE SOM ALDRI BLE LAGT UT (før nå):

Selvironi <333333

Flaut, haha, men jeg elsker det. Elsker faktisk at jeg tør å legge ut slike bilder av meg selv. Ingen er perfekte! Håper du fikk deg en god latter av disse bildene – noe jeg gjorde da jeg så dem, haha. Spesielt om du kanskje har hatt en dårlig dag!

Love you all <3

29 kommentarer

Siste innlegg