Disse bildene vil jeg egentlig ikke dere skal se

Heihei alle mine fine! Hvordan har dere det? Fint håper jeg. Nå er det en stund siden jeg har lagt ut et av dere favoritt innlegg, nemlig ”Bildene som aldri kom på bloggen”, før nå så klart. Jeg blir alltid litt stressa før jeg legger ut dette, men det er viktig for meg å vise dere at ikke alt og alle er perfekte og alt er ikke slik det ser ut på sosiale medier. Bak et fint bilde på Insta, er det 99 stygge bilder!

Det er viktig å ha litt selvironi og ikke ta seg selv så høytidelig. Så her kommer det både bikini bilder og bilder med klær som jeg egentlig ikke ville at dere skulle se.

Bildene som aldri kom på bloggen

 

😂😂😂

Håper du fikk deg en god latter, det gjorde hvert fall jeg da jeg så disse bildene! Hvis du har hatt en litt dårlig dag, håper jeg du fikk et smil om munnen. Husk at du er fin nok akkurat som du er❤️ Love you!

183 kommentarer
          1. Sluttttttt Isabelle er en person med følelser ren deg vis noen hadde skrevet det til deg da hadde du ikke blitt glad så slutt å se på bloggen hennes vis du ikke liker den men ikke bare gå inn for å hate på den hade takk for meg forresten husk NETTVETT

          2. Ikke skriv sånt! Hva er poenget og følge med på henne viss du ikke liker henne eller skal være slem? Hun er fin uten briller!

          3. ikke hate på fineste isabelle! finn deg et liv istedenfor og hate hva hjelper det egt deg hva gjør deg godt at andre får sånne kmt?! bare stopp og tro du er så kul bak den skjermen du er en feiging vis du skriver sånt til andre spess isabelle!!

        1. Du ser absolutt ikke tjukk ut på noen av bildene, du er veldig fin sånn som du er. Men ingen av bildene var ille, du kunne lism lagt 50% av bildene ut på insta, så skjønner ikke hvorfor du «ikke ville at disse bildene sku komme ut på bloggen».

      1. Hva mener du?! Isabelle er den peneste, og hvis du ikke har noe godt å si om verken Isabelle eller noen så kan du likså godt være stille! Det du skriver nå er virkelig ikke greit! Og selv om du skriver «ikke frekt ment» så hjelper det ingenting. Hva tror du hadde skjedd med din selvtillit om noen hadde skrevet noe sånt til deg? Helt sykt at kommentaren din ble godtatt! Du må virkelig lære deg å oppføre deg!! Sånn kan man ikke holde på. Dette fortjener ikke Isabelle!!

      2. Då vil jeg si du har et ekstremt usunt syn på kropp, for det er ingenting galt med kroppen til Isabelle.
        Hun er ikke tjukk i det hele tatt og blr være fornøyd slik hun er.

      3. For det første, sånne kommentarer kan man spare seg for:) Og for det andre, hvem bryr seg? Det er ikke noe galt i å legge ut bilder av seg selv i bikini, og ikke noe skam for hvordan man ser ut. Vi er alle forskjellige og det må alle bare forstå😝

      4. Jo det er frekt ment når du sier hun ser tjukk ut. Det er en grunn til at folk blir usikker på seg selv når de får høre slikt tull. Alle er ulike og Isabelle er er helt nydelig. Ingen grunn til å si sånn. Men for all del hvis du må dele din mening selvom den er negativ, gjør det.

        1. Jeg forstår ikke hvordan ordet «tjukk» blir brukt som noe negativt. Det er ikke negativt å være tjukk! Alle er like pene uansett❤️ Så kan vi slutte å bruke «tjukk» som et skjellsord?

      5. Altså, for det første så er hun ikke tykk! For det andre så bør man vell ikke skrive sånt til en person, uansett størrelse. Makan til frekkhet

      6. Hvis hun ser «tjukk» ut, hva er 90 kilo++ for deg? Ærligtalt altså.. hvorfor bruker du tid på å gå gjennom bildene for så å kommentere noe slikt? Det er 2020, og en tid hvor vi skal løfte hverandre opp og ikke dra ned.
        Jeg håper du har det bra med deg selv❤️ Alle fortjener å ha det bra.

      7. Ka faan hu e ikke tjukk i d heletatt no må du skjerp dæ! Sikkert bare sjalu! Å hvis du ikke har nå fint å si så treng du ikke å skriv d.

      8. Altså er det et problem av å være tjukk, alle sammen skal alltid slenge ordet tjukk som om det er en stygg kmt la vær å kmt hvis du ikke har noe fint å si takk💕

      9. Broooo who the fuck are u til å bry deg om kroppene henne, tror hun vet veldig godt åssen kroppen hennes skal være, vær heller beskymret om din egen kropp enn å være nettroll.
        Hun er perfekt som hun er og ser ut.

      10. Hva faen? Isabelle er ikke tjukk! Du kan ikke bare si sånn? Du vet ikke hvordan folk kan ta det! Jeg syns Isabelle er fantastisk akkurat som hun er! Du kan ikke bestemme om va tjukk og tynn er? Hva er tjukk? Hm?

        1. Hun er ikke tykk MEN hvis hun hun hva det så hadde det ikke gjort noe?? Om du er tykk eller tynn herregud folk får det til og høre dårlig ut og ha litt fett!! Og foresten hun er ikke feit men for de som er feite og folk som hater på de for det… liksom folk vet om de er tykke eller ikke så dere trenger ikke og si det!! Og få det til og være noe dumt. ❤️

      11. “ikke frekt ment” er det dummeste man kan skrive etter en åpenbart frekk kommentar. Hva er poenget med å skrive slike ting uansett?

      12. Isabelle er mennesklig akkurat som alle andre og har både bilder hun elsker av seg slev og andre bilder hun kanskje ikke er like fornøyd med. Alle har dårlige og gode bilder og dette er bare en som fanktisk tørr å vise behind the scenes på noen av photo shootene sine. Kommentarer som dine gjør at folk føler at de må være bedre enn det de er, alle er perfekt som de er.. å kan legge ut hvilke bilder av seg selv de vil.

      13. Tror du trenger briller. Det kalles å ha curves ikke tjukk. Hun ser jo ut som 1 millon. Så stfu å bestill dei en time hos specsavers.

      14. Du vet vel at dette også skaper usikkerheter hos mange andre? Isabelle er over hodet ikke kraftig, eller ser kraftig ut, når du da sier hun ser «tjukk» ut, så kan andre som sliter med dårlig selvbildet på denne måten, bli enda mer usikre på seg selv. De kan tenke «men hvis Isabelle som er så tynn blir kalt tjukk, hva er jeg da?». I tillegg kan isabelle selv få sykt dårlig selvbilde, eller verre, om hun allerede har det. Ser du skriver «ikke frekt ment» men sånne kommentarer kommer man bare ikke med. Tenk før du skriver, tenk lenger enn nesa de.

      15. Du burde ikke si sånt. Men dere andre burde heller ikke si at «hun er ikke tjukk hun er fin» du kan vere fin selvom du har litt fett på kroppen. Synest ikke tjukk burde vere et skjellsord. Alle er fin på sin egen måte 😊

      16. hvis det der er å være feit så er jeg smell feit, takk skal du faen meg ha! tenk før du skriver!

        vet du hva, fuck deg!

      17. Ikke frekt ment?! Selvfølgelig er det frekt! Vi er i 2020 og alle kropper er fine! Kropp har ingenting å si! Bare fordi du ikke ser sånn ut så kan du ikke spre hate! Hun ser fantastisk ut og koser seg! Så ikke skriv sånt, heller skriv noe positivt eller ikke si noe❤️

      18. At du tør å si noe i det hele tatt. Hvor dårlig syn går det an å få??😡 Hvis du hun hadde vært det så hadde du ikke trengt å kommenter, men hun er ikke det slutt å hate på folk fordi du er sjalu eller har ikke noe bedre å gjøre.

      19. Hvorfor hater alle på han/hun? Selfølgelig er det ikke greit å skrive sånn i det hele tatt (!), Isabelle er jo perfekt (!), men personen som skrev det sa jo at det ikke var frekt ment. Hun/han har nok bare ikke skjønt at sånt skriver man ikke! Kanskje personen er sånn 9 år liksom?

      20. tjukk faktisk. og hvordan kan det ikke være frekt ment, uansett så skriver man ikke sånt til andre mennesker. uansett om du mener det frekt eller ikke, så er det mange som hadde tolka den kmt der som frekk. isabelle er så fin, og laaangt ifra tjukk.

      21. Det er ikke greit å skrive sånne ting om andre, tenk om noen hadde skrevet det til deg du sprer følølesene til folk og det er virkelig frekt å skrive “ikke frekt ment” det er virkelig frekt når man skriver sånn. Isabell Eriksen har den mest utrolige kroppsformen jeg er misunnelige på den.- fra en stor fan av Isabell Eriksen 💖

      22. Det er ikke greit å skrive sånne ting om andre, tenk om noen hadde skrevet det til deg du sprer følølesene til folk og det er virkelig frekt å skrive “ikke frekt ment” det er virkelig frekt når man skriver sånn. Isabell Eriksen har den mest utrolige kroppsformen jeg er misunnelige på den.- fra en stor fan av Isabell Eriksen 💖

      23. Det er ikke greit å skrive sånne ting om andre, tenk om noen hadde skrevet det til deg du sprer følølesene til folk og det er virkelig frekt å skrive “ikke frekt ment” det er virkelig frekt når man skriver sånn. Isabell Eriksen har den mest utrolige kroppsformen jeg er misunnelige på den.- fra en stor fan av Isabell Eriksen 💖

      24. Isabelle er ikke tjukk det er frekt og skrive sånt hvordan dror du Isabelle følte det tenk litt!!😡🖐🏻Isabelle er pen som hun er og det er alle!!❤️✊🏻✊🏼✊🏽✊🏾✊🏿

      25. bare slutt!! vist det ikke er frekt ment hvorfor skriver du det da?!! det bare frekt! hadde du blitt glad om andre hadde skrevet sånn til deg? trodde ikke det nei!! Isabelle er kjempe pen og bra nok som hun er, så vist du skal hate på henne så kan du hvertfall holde det inni deg!!

      26. litt skrivefeil i den setningen ser jeg!! tror du mente og si at hun er syykt pen og at hun er helt perfekt!!❤️❤️❤️❤️men Google retter alltid litt feil;)

      27. Jeg må si at selv om du skriver «ikke frekt ment» så er det frekt! En ‘’venn’’ av meg skrev (ikke for å vere slem men du ble stygg med pannelugg) det var vel slemt sel om hun ska noe som skulle få det til og virke greit!! Isabelle er ikke tjukk!! Hun er så pen som man kan bli!👿 jeg sier ikke dette for å vere slem møt deg men du må høre dette så du ikke er slem med flere folk!!!🤬

      28. hvorfor føler du at du må si dette? altså, jeg blir sjokka jeg. hun ser jo helt normal ut! helt nydelig ut. helt MENNESKELIG ut?? hvilken rett har du til å kommentere på noens kropp??

      29. Vet du hvem du egt snakker til??? Isabelle er den snilleste, modigste og verdens peneste personen som finnes!!! Slutt å hate! Du vet ikke hva du driver med!!!

      30. Du kødder med meg nå???? ISABELLE er tykk?!! Hvem verden lever du i a? Jeg vet nesten ikke hva jeg skal svare en gang, det der er bare en så dum og usann kommentar at loooooll😂 Isabelle har ABSOLUTT drømmekroppen for min del!!!! 🤤🤤😩

      31. Er det mulig å ha så dårlig selvbilde av seg sjølv at man må kommentere någe sykt om folk, ærlig talt! Din kommentar var unødvendig! Isabelle er bra nok som hu er og ingen skal holle på å rette på det!

      32. Når du sier ikke frekt ment så er det fortsatt frekt assa, alle har forskjellige kroppstyper og ulike former, Isabelle er fin i den kroppen hun har og hvis du vil si noe stygt så hold det inni deg

      33. Du kan bare ti still man snakker ikke sånn til andre det burde du skjønne!!! Så bare tenk på neste gang hva du skriver

      34. Hva er galt med deg?! Hu er ikke tykk i det hele tatt! Hvis du sier hu er tykk har du et problem ass. Uansett hvis hi hadde vært tykk hadde ikke det gjort en dritt! Alle kropper er perfekte på hver sin måte og alle kropper er fine! Skjønner ikke at folk i 2020 kan si det. Lær litt

      35. Du skriver « Du så litt tjukk ut på noen av disse bikini bildene.. Ikke frekt ment!» synst ikke du det er frekt? Lurer på kva du hadde tenkt om noen hadde skrevet noe slikt til deg!

      36. Ikke frekt ment? Unnskyld deg hvordan våger du å kommentere på andres utsende som du ikke har noe med å gjøre? Folk som deg gjør meg kvalmende.

      37. JO, DET ER FAKTISK FREKT Ment og Isabelle er ikke tjukk i det hele tatt! Og uansett hva så om hun hadde vært tjukk? Alle er forskjellige!
        Hun ser AMAZING ut på alle bildene!❤️❤️❤️Vis du ikke har no fint å si så drit i å si det!!! Jeg vedder på at Issabelle ser MYE finere ut en deg! Ville bare si at sånne kommentarer er faktisk ulovlig 🙂

      38. Ikke skriv sånt det er super frekt og man kan bli lei seg av og få sånne kommentarer!😡jeg skjønner ikke hvordan noen ikke kan like Isabelle hun er den beste personen i verden😊🥰slutt og vere slem og uansett så er det ikke det utenpå som er viktig det det inni!❤️😍

      39. Det der er faktisk veldig frekt å skrive. Det er veldig dårlig gjort mot de som er litt større enn isabelle åsså sier du at hun er feit. Hva er jeg da

      40. Hva ikke frekt ment!? Isabelle er super fin og det skal ikke du misbruke! Så du tror ikke at det er frekt og si sånn? Du er sikkert dritt feit selv siden du later som du er giga tynn

      41. det er bare idiotisk å skrive.
        hvorfor skrive en kommentar som du trenger å skrive ”ikke frekt ment“ på? hvis du føler du må skrive det bak så betyr det at det er frekt og at du ikke trenger å dele alle tankene i det lille hodet ditt 🙂

      42. «Ikke frekt ment» viser at du allerede vet at det du skal si ikke er koselig. Så hvorfor får du likevel til å skrive det ned og publisere det uten å ombestemme deg?

    1. Jeg skjønner ikke? Mangen av bildene er nydelig. Jeg hadde ikke bryd meg uansett for selv om det er noe du ikke liker så liker jeg det for jeg liker deg uansett om du poster deg med en rar grimasje😊 tenker på deg 24/7 because i love you!

      1. For det første! Hvorfor er du så sjalu på Isabelle at du må hate på hun? Hun er drit pen å snill❤️ Hadde likt å se deg bli hatet på😂For det andre! Hvorfor ser du i det hele tatt der?!
        Det er jo ikke meningen at du skal se der eller ha blikket ditt der da dumbo🙄 du kan gå å ta deg en bolle!

      1. Plz stopp og skriv sånt! Det er ko sant at hun er fin men skriv det på en bedre måte… for du skriver INGEN!

      1. Hun ville helst ikke men de er ikke så gale.❤️ Hun vil nok bare spre selvtillit så andre har det

    2. Om isabelle ser tykk ut i bikini bildene som hun IKKE, gjør må nok jeg så ut som en HVAL i forhold🤣❤️ du er drit pen isabelle og folkens drit i og kmt sånt selvom det ikke er frekt ment

    3. Du ser nydelig ut på alle bildene. Og til dem som skrev at du så tjukk ut sorry men tror virkelig ikke du vet hva tjukk er!❤️❤️🥺

    4. Omg du ser litt tykk ut er ikke det frekt? Det er så frekt Isabelle er ikke tykk og om hun hadde vert det så ikke si det! Det er det samme som å spørre: er du gravid? Ja begge deler “påpeker” at du er “tykk”! Så alle sammen tenk dere om da jeg blir seriøst sur😡

    5. Ikke la kommentarene over hindre deg fra å poste innhold som dette. Takk for at du deler og viser at du er menneskelig💛 Det gir meg bedre selvtillit! En flink influencer er du.

    6. Jeg synest det du gjør med å legge ut bildene fra bts er sykt bra! Fordi det er så mange folk som har så lite selvtillit å da er det så utrolig bra att de/jeg får se att ikke alt er perfekt, å att ikke alt er sånn som det ser ut på sosiale medier 🥰❤️ Elsker deg Isabelle! ❤️❤️❤️

    7. Heyyy! Elsker at du legger ut bilder for og vise at ikke alt er perfekt hele tiden:3 pp de første «bildene som aldri kom på bloggen» innleggene så hadde du en liten komentar til alle bildene, jeg personlige savner det litt:/ kan du begynne med det igjen?🤩

    8. Når du skriver at noen er tykk er det frekkt ment! Isabelle er ikke tykk og om hun hadde vert det så ikke skriv det! Mange er ikke fornøyd med egen kropp og om noen kpmenterer det kan de få enda dårlugere selvbilde. Det ercdet samme som å spørre om folk er gravide. Det er like frekt begge deler for i begge tillfeller blir det “påpekt” at du er “tykk”. Dette er noe heg har tenkt mye på i det siste nemmelig at folk ikke kvir seg for å si at noen f.eks . er tykk. Jeg blir seriøst sur på alle som gjør det. Til slutt vil jeg si at nå i detcsiste har Liva Ingebrigtsen lagt ut et par inlegg på sin snapchat der hun har slrevet litt om at folk har spurt om hun er gravid. Det er et forslag og nå komentaren i dette inlegget. Altså jeg ønsker at dere forter dere og ser på Liva sin story og støtter Isabelle, Liva og alle andre som opplever dette

    9. Heii, er katten din inne katt? Får han lov til å gå ut og sånt eller er det en katt du kun har hjemme?

    10. Jeg skjønner INGENTING! Du er helt nydelig på de bildene der du ler 100% naturlig. Hvorfor i all verden bruker du ikke de bildene på bloggen? I stedenfor de bildene der du gjørdeg til.

    11. “ikke frekt ment” er det dummeste man kan skrive etter en åpenbart frekk kommentar. Hva er poenget med å skrive slike ting uansett?

    12. Du er så utrolig pen❤️Du er virkelig god på sånt her når det gjelder å ta bilder, måten man skal stå på, smile osv.😊Jeg digger bloggene dine og yt videoene dine!🥰jeg bare elske dem. Når jeg ser på deg, så minner du meg så mye om fostermora mi. Du er nesten helt lik. Bare at hu er kanskje sånn 10 år eldre enn deg. Men jeg bor hos min ordentlig mamma nå da.❤️❤️But i love your videos🥰😍😘

    13. Nettstedet ditt er veldig bra.. the article that I just read is very interactive and I got a lot of knowledge from here. are you really a writer? I was amazed by your writing, very easy and I was able to understand.

    14. Du er så sinnsykt fin, Isabelle! Og du var sååå nydelig og vakker i den rosa kjolen mot slutten!😍🤩Du er bare så utrolig din og god på innsiden også❤️💖

    15. Skal du melde deg på ex on the beach siden du fikk mer en 10k likes på den overrasker lillesøster med hennes favoritt youtuber

      1. Hun har gjort det❤️ Skroll ned blant videoene hennes og så finner du den med tittelen Melder meg på ex on the beach

    16. Disse bildene er jo like fine som de du legger ut til vanlig, bare en smule morsommere. Tviler på at du hadde lagt ut de bildene du virkelig ikke er fornøyd med, eller så ser du bare så bomb ut, ikke vet jeg. Og btw, med tanke på en kommentar du la ut på snap, det er ingenting galt med å være “tjukk”. Det er når folk bruker det som et skjellsord at det blir et skjellsord. Ville bare si det, no hard feelings, keep being yourself🙌🏻

    17. Hei Isabelle💕Hvordan du fikk katten din?Og hvor lenge har du ønsket en katt?Og var det planlagt?🤗 Har lurt på det lenge🥰❤️

      1. Vet bare hvordan hun fikk den. En fan kontaktet henne også fikk hun seg 1. Du finner alt i en YouTube video❤️

      1. Hun er tynn for og ikke trene så ofte! Vet du egt hva det betyr og være tjukk? Hun er ikke tjukK noen steder! Hun er bra som hun er❤️

    18. Skjønner ikke hvorfor du ikke posta disse bildene før nå, du ser jo helt fantastisk ut på alle bildene!!! Du er jo så sykt pen på alle bildene dine🥺🔥❤️💖

    19. ISABELLE! Du er seriøst den peneste jenta i Verden! 😍 og det e faktisk ikke kødd! Du e so sykt pen og har en nydlig personlighet. Du er fantastisk god i alt du driver med og burde være kjempe stolt over hva du har fått til❤️❤️❤️Erik er en heldig gutt som har deg og du er kjempe heldig som har han🤪❤️Håper du lykkes i alt du fortsetter med!❤️ Elska deg😻

    20. Du er helt nydelig på alle bildene😍🥰❤️ Uansett du er het fantastisk!!❤️🥰😍 Du er såååå inspirerende lu❤️🥰😍 Seriøst syntes nesten alle disse bildene kunne vert postet på bloggen du er super❤️🥰😍

    21. Jeg har abonnert og trykket på bjellen å liket og kommentert på alle videoene dine!! Kan du plizz skrive noe tilbake? Hvor mange år fyller du i år??

    22. Sjukk!? Det er det dummeste jeg har hørt!!! Du trenger briller ass! Isabelle er ikke sjukk i det hele tatt!!! Hvordan tror du andre som er litt større en Isabelle kan føle seg da. (Du er heller ikke sjukk da, då er du perfekt fordi da er du deg!) For det første så kan de få dårligere selvbilde og ikke minst selvtillit!! Sånn skriver man bare ikke! Isabelle du er det beste forbilde på hele YouTube fordi du er snill, åpen og du innrømmer fefeil du har gjort, det er en av de beste egenskapene man kan ha! Å ikke alle har det så….. Og neste gang du får en sånn kommentar så kan du tenke at de som sitte å skriver de føkings hate kommentarene har det sikkert ikke så bra å de føler seg sikkert litt bedre av å hakke noen ned. Men det er selvfølgelig IKKE ok!! Hvis du har noe dumt å si om andre hold det inni deg! Og bare ignorer det Isabelle du er den snilleste, peneste mest morsome personene jeg vet om!! Du må bare tenke på alle de gode kommentarene som motbeviser at du er sjukk (FOR DET ER DU IKKE😱❤😘!) for det er de som tar rett! Jeg elsker deg og anbefaler deg til alle vennene mine. Stå på og vær sterk!!❣

    23. HAHAHAH😂 elsker dette ! Synes det er så morsomt og samtidig bra at store bloggere som deg viser QT ikke alt er perfekt hele tiden! 🧡❤️ Lyste opp dagen min idag 🤩☀️☀️☀️☀️

    24. Du 💜er den Beste og snilleste 💙jeg noen gang Har sett jeg elsker 💚deg å du er perfekt akkurat som du er. en venn av meg liker ikke deg å 💛henne snakka litt stykt om deg 🧡å lover hun bled snakka til PS ily💖💖 Du er iverstefal godt likt av de fleste ps meg.

    25. Du børde tenke på og bli en model du e jo sykt fin og du har fine idet for bilder og alt det ♥️♥️👑👑

        1. Blir fascinert over hvor mange kmt det er her.. Hahah du tjener vel godt på dette innlegget😂😂😂

    26. bildene du ikke vil at folk egentlig ikke se er finere enn de jeg vil at folk skal se! jeg blir sjalu

    27. Hei,isabelleeriksen jeg elsker videoene dine💗og ikke bry deg om di stygge komentarene og sånt💗❤Du er pen og du r en bta jente for deg selv💞💞💞💞jeg synes du er modig som blogger og Driver med youtube når du får sånne komentarer du får❤❤Ly💕💗💞

    28. Hei Jeg heter Aurora er din største fan! Jeg bare lurer på om du kan overraske meg på bursdagen min 3. september og og jeg lurer også på en ting til kan du en dag lage en blogg der hvor du drar til Horten når skolene åpner etter Sommerferien jeg har blit klasserepresentant får 4A begyner i 4. Klasse ❤️❤️ og kan du svare på dene meldingen på bloggen din? Please og du er verdens beste Youtuber og introen hvis det er det det heter? Er ekstremt bra 💖💖💖💖

    29. Har sett at no i da siste på kommentarene på bildene du legger ut på bloggen skal folk skrive dritt som «du såg litt tjukk ut på det ene bilde… ikke frekt ment» men no gjer folk det berre får å oppmerksomhet! Du er ikke tjukk! Men du er eit fantastisk menneske❤️ Stå på og ikke bry deg😘❤️❤️

    30. JEG HATTTTTTTER AT FOLK SKRIVER DU ER “TYKK” ELLER “HAR DU BLØDD GJENNOM” KAN DERE TIE STILT?!?!?!!!!!😠😡😠😡😠 HUN ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYE FINERE EN DERE!!!!!!!!!!!!!!! SÅ SHUT UP😠😡😠😡

    31. JEG HATTTTTTTER AT FOLK SKRIVER DU ER “TYKK” ELLER “HAR DU BLØDD GJENNOM” KAN DERE TIE STILT?!?!?!!!!!😠😡😠😡😠 HUN ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYE FINERE EN DERE!!!!!!!!!!!!!!! 😠😡😠😡

    32. ærlig hvorfor hater folk på en så fin jente som Isabelle ? Men noe jg lurer enda mer på er hvorfor hater folk på folk som hater på andre, det gjør jo bare at haterne syntes det er mye gøyere og hate mer og det er ikke bra! noen som har hørt ordtaket «har du ikke noe fint og si så ikke si det» høflighet er det noe som heter. og vi alle vet at ingen hadde turt og si stygge ting til hverandre face2face så bare slutt! ❤️-jente 14

    33. vi alle tenker på «Blacklifematter» men hva med folk som blir hata på og mobba? min personlig mening er at det kan være akk det samme som blm, bare st blm r for rasisme, men man vil ha slutt på rasisme, men man vil jo også ha slutt på mobbing og alt det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg