Dette visste du ikke om Paradise Hotel

Selvom det nå er hele 2 år siden jeg var med på Paradise Hotel så er det mange som lurer på hvordan det er å være med der. Noe jeg skjønner veldig godt! Før jeg hadde vært med lurte jeg også på hvordan alt fungerte. Det er masse som skjer bak kamera som man ikke får se på TV, og det er veldig interessant.

Disse innleggene har jo vært veldig populære vært år, men det er alltid noen nye som begynner å se på Paradise Hotel eller noen nye som leser bloggen min. Jeg tipper du ikke visste alt dette om Paradise Hotel:

Bilderesultat for isabelle eriksen paradise hotel bilder

 

DETTE VISSTE DU IKKE OM PARADISE HOTEL

Paradise Hotel er egentlig ikke et hotell – Det er en privatperson som eier hele Paradise Hotel og TV3 leier det vært år for masse penger.

Middag og lunsj filmes ikke – To ganger om dagen har deltakerne noe som kalles ”offcam”. Det er når man spiser lunsj og middag og da har man ikke lov til å snakke noe om spillet. Det er alltid en som jobber i produksjonen som er ”barnevakt” og passer på at ingen snakker med hverandre eller finner på noe tull.

En parseremoni tar flere timer – På tv varer en parseremoni bare noen minutter, men i virkeligheten tar det flere timer. Derfor er det mange av jentene som går uten sko, siden det er vondt å stå med høye hæler så lenge. Vi gikk hvert fall uten sko.

Man får ikke lov til å gå hvor man vil – Det er flere timer om dagen hvor man kun for eksempel får være på rommet eller i loungen hvis det skulle komme brev eller hvis noe skjer, man får ikke gå rundt hvor man vil på hotellet hele tiden.

Når man blir sendt hjem blir man kjørt til et annet hotell – Man tar ikke første flyet hjem til Norge. Det er ofte deltakere som ryker ut er i Mexico flere dager etter. Jeg var utenfor Paradise Hotel i hele 12 dager, men det var fordi jeg skulle inn igjen!

Man får ikke snakke med hverandre når det er musikk på fest – Når det spilles musikk på fester får man ikke lov til å snakke med hverandre. Dette er fordi da er det vanskelig å høre hva man sier på tv.

Man får ikke snakke med hverandre når noen dusjer – Samme som punktet over kan det bli støy i lyden når man dusjer, og da får man ikke lov til å snakke med hverandre.

Man får ikke snakke om personlige ting eller produksjonen – Når det filmes får ikke deltakerne lov til å snakke om personlige ting som skjer hjemme eller om produksjonen. Det er strengt forbudt å snakke om folk som jobber bak settet og livet hjemme.

Telefonene ringer HELE tiden – Rundt omkring på hotellet og på hvert eneste rom er det telefoner som seriøst ringer hele tiden. Det sitter alltid noen å hører på samtalene og ser på kamera og hvis deltakerne snakker om noe ”ulovlig” eller for eksempel ligger på senderen til mikrofonene så ringer dem for å si ifra.

Det er nesten alltid noen på sync – Sync er når du ser deltakerne snakke alene til kamera og der er det nesten alltid noen. Det er ikke lov å si sync på skjermen, så alle deltakerne sier ”på tur”. Så når noen er på tur, betyr det på sync. På sync er det noen som sitter å spør om spørsmål og prøver å grave frem noe juicy, haha..

Det finnes ikke helg – Etter parseremonier på torsdager er det mandag dagen etter. Det finnes ikke helg på Paradise Hotel! Deltakerne vet derfor egentlig aldri hvilken dag det er på ekte.

Kan ikke drikke så mye alkohol man vil – Man kan ikke gå å forsyne seg av alkohol når man vil. Bartenderen kommer og går, men hvis noen blir for fulle stenges hele baren!

 

Bilderesultat for isabelle eriksen paradise hotel bilder

 

Relatert bilde

 

Bilderesultat for isabelle eriksen paradise hotel

Dette var regler blant annet vi måtte følge. Det er så klart flere ting som skjer bak kamera, men dette er nok det folk flest lurer på! Jeg aner ikke om noe av dette har forandret seg på to år, men det meste gjelder nok fortsatt.

Visste du noe av dette fra før av?

9 kommentarer
    1. Du er den kuleste,fineste og morsomste personen jeg har sett i mitt liv, jeg er bare 10 år,Hvorden klarer du og sminke deg så pent klarer det ikke i det heletat

      LOVE YOU❤❤

    2. Jeg tenkte også litt på om hvorfor de ikke filmer middag og Munch men bare frokost så nå fikk jeg svar på det.
      Og jeg tenkte på det om at man ikke reiser hjem til Norge men bare bor på et annet hotell fordi for eksempel tix(andreas Haukeland) røk jo ut av pærra men kom inn igjen og Grunde i din sesong røk jo ut men kom inn igjen

    3. Hei du er drit kul og snill. Du er forbilde mitt. Jeg er 12 år og vil ha ditt liv. Livet mit har vært et h……. siden jeg har blitt mobbet i 5 år. Så håper du leser denne. Ville betydd sp mye

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg