Dette visste du ikke om meg og kroppen min..

Heihei alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Jeg håper dere har det supert, det har hvert fall jeg. Jeg har akkurat vært på spa, det ble en sinnsykt spontan tur. Noe jeg syntes er det beste. Da rekker man liksom ikke å bygge opp så høye forventinger. Dagen startet med at jeg kun skulle fikse neglene, så komme meg hjem igjen. Men det skjedde jo ikke – det ble heller en deilig tur på spa og nå er jeg på vei hjem til Nellie for å filme noen YouTube videoer! Det er alltid like gøy og spennende.

I dag kom forresten podcasten til Martine Halvorsen «sykt ærlig» episoden med meg ut. Jeg er faktisk sykt ærlig og snakker rett fra hjertet. Jeg anbefaler og håper at alle har lyst til å høre på den. Bare søk opp navnet på podcasten på for eksempel Spotify så finner du episoden med meg!

Jeg forteller om ting jeg aldri har fortalt før. Vi snakker om kroppspress, det å være er forbildet, silikon og jeg forteller min historie. Jeg forteller blant annet at grunnen til at jeg har tatovering mellom puppene er fordi jeg var så usikker på meg selv og kroppen min da jeg var yngre og ikke hadde operert enda og ville få folk til å se på noe annet og legge merke til noen annet enn puppene mine. Vi snakker masse rundt dette så hvis du vil høre enda mer du kanskje ikke visste om meg, så må du høre hele episoden!

24 kommentarer
    1. Podcasten høres kjempefin ut.
      Jeg elsker deg du er et kjempebra forbilde!
      Jeg kunne ønske vi to var venner men jeg vil ikke bare være vennen din bare fordi du er kjendis og sånt at jeg kanskje også blir kjent, men nettopp fordi du er den du er! Du er snill du tenker på andre og du er ikke helt ego liksom men fordi det ser avadfall ut at du tenker på vennene dine og at du passer på dem. Og du er der for dem når de trenger deg en sånn venn vil jeg ha sånn du er, og en sånn venn hadde jeg trengt og ville hatt i livet ass.
      Husk på de som bare vil være venn med deg fordi du er en kjendis og vil bare gå rundt å skryte jeg kjenner en kjendis ikke bry deg om dem de fortjener avadfall ikke deg!
      Jeg elsker deg!!!!!
      Du er mitt forbilde
      I♥️YOU SO MUCH!!!!!!!!!!!!

    2. Lurte på hvpr du har kjøpt den kule 2 Pac t-skjorten :-)??

      Digger stilen din og du så utrolig godt ut i påsken, alt kler den smukke 🙂 😀

    3. Er det sant at Martine Lunde var hjemme hos deg? Hvor gode venner er dere og hvor ofte er dere sammen?

        1. Isabelle kan du ha jeg turner igjen del 3 de to delene var så spennene å se på å du er det beste forbilde ever alle må gå å følge deg på insta,snap,facbok å alle må abonnere på kanalen din å alle som hater deg er så duster å du er så pen du fortjener ikke å bli hatet på du er best PS elsker deg av helle mitt hjerte

    4. Du er sykt fin elsker deg!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💜❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    5. Har hørt og har hørt, la nå Isabelle få være venn med de hun vil være venn med. Rykter er spredd av hatere og godtatt av idioter. Skjønner ikke poenget med å skrive det engang, spesielt når man ser hun får fler kommentarer om det ofte!
      Stå på kjære du, flink er du.
      Klem fra meg <3

    6. Hei Isabelle jeg liker at du forklarer litt om puberteten men på min skole har vi en time i 5 klasse der vi lærer om puberteten du for meg til å føle meg trygg. Elsker deg💋❤️❤️❤️

    7. Jeg er så glad i deg Isabelle. Skulle ønske vi kunne møtes engang. Du er mitt største forbilde❤️❤️❤️Kan du lese denne kommentaren på en video og si navnet mitt. Lill Jessica. ❤️ ❤️

    8. Kan d lage en vidio der d lærer oss å lage den hårfrisyra på bilde ditt ( på bloggen) pliz prøver og lage de henne tiden men får d ikke til

    9. Hei jeg skriver for en ven for hun får ikke låvt til å følge deg fordi du snakker mye om sex så hun får ikke følge deg. på tik tok og YouTube og blogg men det kan jeg hun lurer på om du har hat sex med johan

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg