Dette var jeg på innspilling for

Hei babes, Gud så deilig det er å skeive til dere igjen. Som de fleste helt sikkert har fått med seg så har jeg vært litt borte den siste uken, grunnet en TV innspilling. Det er mange som har prøvd å gjette seg til hva det var jeg var på. Mye feil og et par riktige faktisk!

Endelig kan jeg dele med dere hva jeg har vært med på. Det er et nytt konsept som heter «Camp 71» som er nesten det samme som 71 grader nord. Jeg kan si så mye som at det blir et skikkelig show, mye grining, latter og nydelige omgivelser. Jeg gleder meg til dere skal få se til høsten! Jeg kan så klart ikke røpe noe innhold, men virkelig gled dere!

Gjengen jeg var der med var også helt fantastisk, jeg har blitt så glad i alle sammen! Super glad for at jeg takket ja og for at det er over. Nå er jeg endelig tilbake i Oslo og klar for å fortsette med bloggen og YT.

Hvordan har deres uke vært?

11 kommentarer
        1. Dette er ikke greit! Du lurer barn med virus. Og sånne kommentar som du har skrevet nå er ikke greit! Du burde tenke deg om 3ganger før du skriver sånn kommentarer;)

    1. Annie96 skjerp deg dt er barn som r på denne bloggen og trykker seg på linken og har ingen anelse så kommer dt opp. Håper du stopper pg gjøre sånt som dette jeg g er barn selv ogvtrykket på dt. Altså barn sier i fra til deg

    2. Annie96
      Det er faktisk helt idiotisk at du legger ut sånne ting! Det er barn som er sikkert under 10 år som lurer på hva det er. Og da går de inn på den og ser hva det er, og INGEN barn bør se hva som er på den linken fordi det er NASTY. Og du oppfører deg nesten som at du er 2 år, altså herregud! Det er værtfall det jeg har og si om denne saken! Så takk for meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg