Dette skulle jeg egentlig i 2020

Reklame | Nelly

……..Til corona kom å ødela!

BIKINI TRUSE – HER

BIKINI TOPP – HER

(andre farger)

Reise til Manchester 

I desember overrasket jeg Erik med en tur til England som bursdagsgave. Vi hadde egentlig tenkt til å reise når det ble varmere i været, men det ble plutselig umulig. Så det er bare vente til man kan reise igjen, jeg har ikke glemt det! Video av at jeg overrasker han kan du finne HER.

Hoppe fallskjerm 

For sånn to år siden fikk jeg fallskjermhopping i julegave, OMG!! Jeg har jo har lyst til å gjøre det kjempe lenge. Det hadde jeg egentlig tenkt til å gjøre i mai i år, men da var det stengt. Heldigvis har de begynt å åpne litt opp nå så forhåpentligvis får jeg snart kastet meg ut av et fly! Det skal selvfølgelig filmes til YT kanalen min, så det er bare å følge med der.

Reise til Alpene

Erik og jeg skulle egentlig reise til Alpene i slutten av Mars, men det ble avlyst.. Jeg hadde faktisk gledet meg skikkelig for jeg har aldri vært i Alpene før. Vi får håpe det kommer en tid for det også, bare senere!

Være masse med venner 

I starten av sommeren skulle jeg så klart finne på masse gøy med venner, men det ble begrenset.. Kjipt, men sånn er det! Likt for alle.

Jobbe ræva av meg 

Dette har jeg for så vidt også gjort, for jeg er så heldig å kan jobbe hjemmefra når jeg selv ønsker det. Men det har vært begrenset hva man kan gjøre. Møter, samarbeid og slike ting har jo blitt utsatt.

Dra sydover 

SYDENTUR! Gud som jeg savner å reise nå, men været i Norge er jo faktisk helt fantastisk om dagen. Så jeg skal ikke klage. Sommer i Norge har faktisk ikke vært så ille. Vi får håpe det holder seg slik så lenge som mulig. Når det er mulig å reise igjen kommer jeg nok til å a meg en tur ned til syden!

 

BIKINI TRUSE – HER

BIKINI TOPP – HER

(andre farger)

 

☀️☀️☀️

Har noen av dine planer blitt avlyst?

 

26 kommentarer
    1. Jeg og moren min hadde tengt oss til Spania i tre uker i juli! Men corona kom, vi skulle dra den 19.☀️ Vi har for litt siden hørt at di skal besteme om vi kan dra dit!☺️ Men de skal bestemme det den 20. Juli😑 en dag etter vi skulle dra… men mamma bukket om billettene våre til den 23. Istede så nå krysser vi fingrene for at vi kan dra!🤞🤞

      1. Til dere som faktisk reiser til Syden, les innlegget en lege skrev på Dagbladet! Altså jeg skjønner at alle ikke har like mye vett i hodet, og faktisk ikke bryr seg om familie, venner eller generelt bare mennesker. Hvem må dø før at dere skal bry dere? Syns faktisk det er latterlig av regjeringen å åpne opp for å reise til land der titusenvis av mennesker har dødd av dette, men å åpne opp for de over 20 år til å kunne spille fotball kan de ikke gjøre! Dette er ikke retter mot enkeltpersoner, men alle de som faktisk vurderer dette. En siste ting: Kos dere i Syden, i bassenget med en iskald cola, mens helsevesenet jobber livet av seg for å ta i mot dere når dere kommer hjem fra flotte, flotte syden! Lykke til på reisen!

    2. Jeg skulle på språkreise til London med en venninne og det ble avlyst! Sinnsykt trist siden vi skulle være der i hele 2 uker å dra på masse utflukter og gjøre masse gøy ;-( Skulle også på masse turer rundt i Spania med klassen (det ble også avlyst)! Heldigvis fikk jeg kommet meg til Norge nå i sommerferien for å møte vennene mine her, men sitter 4. dagen i karantene (IGJEN! Har nemlig sittet i karantene hjemme i Spania i sånn 4 måneder!!) :-/

      1. huff, jaja, sånn er det bare. jeg tror kanskje den språkreisa er utsatt til 2021, siden det er noen som er det.

    3. eg elska deg du er så sykt pen, og du fortjener bare det beste her i verden. Drit i hatets fordi dei kan dra seg langt til h**vete.❤️❤️❤️Du er flink i alt du driver med fortjener ikke hatets i det hele tatt fordi du er snill bryr deg om andre, har en sjukt bra og stor YouTube kanal som mangen elsker! drit i hatets, vet di skriker høyest men ikke hør på dem! Loveu❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😭😭🥺

    4. Jeg var i alpene i høstferien i en uke og det var den siste uka før alt ble stengt😂❤️Det var syyykt fint der så jeg håper du får dratt dit💖

    5. Hei:) I sommer skulle jeg egentlig til Thailand For å besøke tante❤️ Men i slutten av April så døde hun😭 Hun døde av hjertesykdommer😭🥺 Jeg savner henne veldig og det kommer aldri til å bli det samme uten henne igjen i Thailand🥺😫 Vet det ikke hadde noe med Korona å gjøre men jeg måtte fortelle noen fordi vennene mine mener at jeg snakker for mye om det… De mener at de ikke gidder å være med meg hvis jeg bare skal snakke om det:( Men det er ingen som forstår meg🥺😕 Håper du forstår ihvertfall❤️ Men ha en fin dag videre da! Håper du har en fantastisk dag😍

      1. bruh, dine venner skal lissom være støttende med sånne ting. de skal ikke si at de ikke vil være med deg, hvis du bare skal snakke om det. de kan heller prøve å gi deg råd om hva du kan gjøre for å føle deg bedre.

    6. Jeg skulle reise til Spania, Tyrkia, Brasil, for tanta mi bor i Brasil å jeg er fra Spania å da skulle vi der å til Tyrkia pgr av at det er så bra vær der å vi hadde masse planer men alt ble avlyst.

    7. Hei hei Isabelle💕💕
      Jeg elsker deg!! Du er min største fan!! Jeg kunne ønske jeg kunne skrive kommentarer til deg på yt, men jeg hr ikke logget inn, derfor abonnerer jeg ikke😭💕💕

      Jeg hadde sat så syyyyyykt stor pris på om du sa ( hei Andrea Iselin Stenbergs og Nora Næssvold ) i din neste vidio som en overraskelser til vennina mi Andrea💕💕

      Jeg hadet sat stor pris på om du ravere på denne konentaren❤️❤️

      Nora💕

    8. Hvor skal katten din være da? Lucifer er bare så søt du er kjempefin Isabelle jeg har sett deg før men jeg turte ikke å gå bort💓

    9. Jeg skulle egentlig til Italia i mai for å besøke bestevennen min… men det ble avlyst og nå må jeg vente til neste år. Men vi har heldigvis FaceTimet masse da🙃😢

      BTW: Elsker deg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg