Dette skal jeg fremover – Masse kult!

Reklame | Nelly

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det idag? Fint håper jeg. Det er så deilig å tenke på at det begynner å bli sommer og varmt ute. Sommer og vår er helt klart mine favoritt årstider og jeg merker at det er mye enklere å stå opp om morgenen når solen  skinner utenfor vinduet! Alt blir liksom enklere føler jeg.

Processed with VSCO with c1 preset

LIGNENDE GENSERE – HER

🌸MINE PLANER FREMOVER🌸


Reise 

Jeg har allerede begynt å snakke med venner om reising og jeg gleder meg masse allerede – selvom ingenting er bestilt enda. Reising blir det uansett. Jeg elsker å reise, det gjør meg lykkelig. Det er faktisk en veldig god stund siden jeg har vært på reise, så jeg gleder meg ekstra masse. Jeg skal hvert fall en tur til LA, men også andre steder!

Hemmelige prosjekter 

Jeg har et par prosjekter jeg jobber med, men som jeg ikke kan dele helt enda. Jeg syntes det er så spennende å kunne jobbe med forskjellige ting og selskaper. Selvom jeg ikke kan fortelle dere 100% hva slags prosjekter jeg driver med har jeg lyst til å gi dere et lite hint – her om dagen var jeg i møte med Universal Music Norway!

Spa 

Det er viktig å slappe av og ta vare på seg selv oppi alt hverdags stress. Tidligere har jeg  vært utrolig dårlig på det og er faktisk nødt til å bli bedre. Derfor skal jeg begynne å gå på spa og få massasjer litt oftere! Det er så digg.

Trene 

Som dere vet så skal jeg prøve å begynne å trene. Dette har jeg prøvd før flere ganger, så vi får krysse fingrene for at jeg klarer å holde på selvom jeg er støl, sliten og lei. Det er jo det som har stoppet meg tidligere!

Ta vare på meg selv 

Som jeg nevne i to punkter over her så er det ekstremt viktig å ta vare på seg selv. Det er så mange som blir utslitt og utbrent, og det har ikke jeg noe lyst til. Derfor er det viktig for meg at om jeg blir sliten så skal jeg ta meg en pause. Jeg jobber 24/7 og er nødt til å tenke på helsen min også. Til nå klarer jeg meg heldigvis helt fint og er vandt til å jobbe mye og stresse litt – så fortvil ikke enda babes.

Kjøpe meg noe fint 

Jeg har nevnt på bloggen før at jeg er veldig flink med penger. Det vil også si at jeg er ekstremt gjerrig med meg selv også og kjøper meg sjelden noe jeg bare vil ha! Derfor skal jeg unne meg en skikkelig fin ting, som helt sikkert kommer til å være veldig dyr. Jeg ønsker meg jo faktisk en ny fin veske (vet ikke hva slags enda) og en ring fra Cartier. Den ringen er så fin, men litt dyr. Vi får se hva det blir!

Være spontan 

Jeg elsker å være spontan og bare gjøre ting uten å planlegge så mye. Da blir det også 100 ganger bedre syntes jeg, for da har man som regel ingen forhåpninger. Så spontan – det skal jeg fortsette å være!

Jobbe 

Jeg skal jobbe kjempe hardt fremover. Med både bloggen, YouTube og mine andre sosiale medier. Jeg elsker det jeg driver meg og selvom folk ikke tror det er noe jobb så er det det. Jeg ser også på det som en hobby, og det gjør det jo mye enklere å holde på med mye!

 

 

Har du noen planer fremover?

2 kommentarer
    1. SÅ KULE PLANER!!
      OG HVIS DU DRAR PÅ SPA KAN DU VÆR SÅ SNILL LINKE TIL DEN SPAEN HER PÅ BLOGGEN ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg