Dette skal hjelpe håret mitt å vokse

Reklame | Goodforme

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det? Jeg har akkurat startet med et produkt som skal hjelpe håret mitt å bli sunnere, sterkere og lenger og tenkte derfor å fortelle dere litt om Hair luxious fra Good for me. Dette er tabletter man skal ta hver eneste dag med vitaminer som hjelper for både hud, hår og negler.

Det Hair luxious tablettene gjør er å gi næring til håret innenifra slik at håret vokser ut sterkere, finere og fortere. Jeg har hørt veldig mye bra om hair luxious og Good for me tidligere, både fra venner og andre bloggere – derfor er jeg veldig spent på å få teste dette selv nå og jeg har virkelig troa. Jeg har akkurat startet på produktene fra Good for me og kommer til å være 100% ærlig med hvordan utviklingen de neste ukene blir.

Sjekk ut nettsiden – HER

Sjekk ut Hair Luxious – HER

________________________

Slik ser håret mitt ut nå (uten extensions):

Neste gang jeg er hos frisøren skal jeg se om det er noen forskjell på håret mitt og om det har vokst lenger enn vanlig. Jeg er veldig spent! I det siste har jeg også slitt litt med tynt hår og tørr hodebunn så jeg håper disse produktene gjør susen, hvert fall gjør det litt bedre.

 

Good for me tilbyr også andre lignende produkter som passer veldig fint sammen med Hair luxious og gjør at det funker enda bedre. Produktene fra Good for me er først og fremst vitaminer og helt trygge å bruke. Akkurat nå har forresten Good for me intropris som vil si at de gir 50% rabatt til alle nye kunder, det er døds bra!

 

 

Sjekk ut nettsiden – HER

Sjekk ut Hair Luxious – HER

 

❤️❤️❤️

4 kommentarer
    1. Sånne tabletter som inneholder B-vitaminer o.l, er bare tull. Kroppen skiller ut overskuddet av b vitaminer siden det er vannløselig, og har man ikke mangel på det tisses det ut og blir ikke tatt opp i kroppen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg