Dette må du bare se – HAHA JEG DØR!!

Heihei alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Jeg har det helt supert og driver for øyeblikket å redigerer en utrolig morsom video til dere. Jeg klarte faktisk ikke stoppe å le selv da jeg så noen av disse klippene. Erik og jeg har nemlig filmet en ”Couple Yoga challenge” som kommer ut på YT i morgen eller dagen etter i morgen og jeg bare må gi dere en liten sneakpeek. Denne videoen er det virkelig bare å glede seg til!

SCREENSHOTS FRA VIDEOEN SOM KOMMER:

Altså er det mulig å være så knoll og tott? Jeg ler.. Og dere burde virkelig glede dere til denne videoen haha!

Vi blogges senere babes, husk å ta vare på alle rundt deg og behandle alle med respekt. Love you all❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg