Dette kommer jeg aldri til å gjøre

7 ting jeg aldri vil gjøre

Slutte å følge drømmene mine – Noe jeg syntes er utrolig viktig er å høre på seg selv og gjøre det man selv har lyst til. Jeg har drømmejobben og er min helt egne sjef og kommer ikke til å slutte å følge drømmene mine. Hvorfor skal man gjøre som alle andre? Hvorfor skal man ha en ”normal” jobb?

La andre mennesker ”manipulere” meg – Da jeg var yngre slet jeg faktisk litt med akkurat dette. Jeg var lett å manipulere og lure, rett og slett fordi jeg ikke trodde nok på meg selv og turte å si imot. Den feilen skal jeg aldri gjøre igjen! Uansett hvem – en gutt, en venninne, ingen skal få lov til å manipulere meg.

Begynne å snuse igjen – Jeg er fortsatt super stolt over at jeg har klart å slutte å snuse og jeg kommer (håper jeg) aldri til å bli avhengig av det igjen. Jeg har klart meg i over et år nå!

Støtte dyremishandling på ferie – Her om dagen så jeg en helt forferdelig video på Dagbladet som viste hester, esler, kamer og andre dyr bli skikkelig mishandlet. Det var faktisk helt forferdelig å se på! Dette var i Egypt, men jeg vet at det skjer slike ting andre steder i verden også. Om du skal på ferie et sted hvor det er lov å ri på kamel, hest, elefant eller hva som helst, IKKE GJØR DET. Dyrene har det ikke godt. De får ikke nok næring og jobber for at fæle mennesker skal tjene penger. Mange av de dyrene jeg så på videoen hadde åpne sår, de kollapset fordi de hadde stått flere døgn uten mat og vann solen og de hadde helt jævlig. Ikke støtt dette!

Følge strømmen – Jeg kommer til å gå min egen vei og ikke følge strømmen. Jeg er så lei (som jeg skrev noen punkter over her) at folk alltid skal være så ”normale”. Hvorfor skal man gjøre som alle andre?

Se på at noen blir mobbet – Mobbing er noe av det verste jeg vet og har selv blitt utsatt for mobbing. Om jeg noen gang skulle gått forbi noen som åpenlyst blir mobbet kommer jeg til å gå bort og stoppe det. Jeg har lyst til det! Det er nesten sånn at jeg håper jeg ser det fordi jeg vil gå bort å snakke med de som blir mobbet og som faktisk mobber.

Bo i kollektiv – Nå som jeg har kjøpt meg leilighet og bor helt alene kommer jeg aldri til å flytte inn i kollektiv. Jeg har faktisk bodd i kollektiv i tre dager, på innspilling med TV3 og det var helt forferdelig haha.. Det er sikkert annerledes om man bor med noen man faktisk ønsker å bo med, venninner eller noe, men jeg trives så godt alene at jeg kommer nok aldri til å gjøre det!

 

13 kommentarer
    1. Kjære Isabelle! Jg digger dg! Og elsker kanalen/bloggen din! Og jeg vil ikke være kjip men følte at jg måtte si ifra (selvfølgelig så er det på et eget ansvar!) men når du er ute i Byen og koser deg, kan kanskje skal drikke litt alkohol, så syntes jg at det kanskje ikke er så lurt å legge det ut på ms din! For det er jo små barn som kanskje ser på ms din! (Men selvfølgelig så er det på et eget ansvar! Og du skal selvfølgelig få lov til å legge ut hva du vil) men kanskje passe på litt, om hva du legger ut osv! For barn tenker seg ikke om så fort og alkohol er ikke akk så veldig lurt å lære om på den alderen! Men selvfølgelig er det klart og tydelig på egent ansvar! Men jeg elsker deg, digger kanalen din osv!😻 og har slettes ikke noe i mot deg!❤️

      1. Det er 13 års grense på snap🙃…så vis du er 13 år og ikkje veit kva alkohol og sånt er så hsr du bodd under en stein i ca. 100 år…..så akk det der med at hun må være forsiktig med hva hun legger ut på ms fordi barn kan bli traumatisert å få mareritt og hele fuckinhs pakka er helt blåst😤😲jeg skal være enig i at det kanskje er nokon som kan ta seg nær av det men herregud da må de slutte å se på ms en hennes da😲hun må da få legge ut det hun ønsker😤Ps. Elsker og støtter deg isabelle😍😘❤❤❤Hilsen Elisabeth 13år❤❤

    2. Hei. Jeg tenker litt på det samme som de to andre kommentarene men det kan være at noen som er yngre en 13 år som har lov av foreldrene sine (det kan ikke noen gjøre noe med) til å ha snap. Men selvfølgelig kan det være noen som ikke liker å se på alkohol og hele pakka. Men da må de bare ikke fortsette å se ms til vakkreste Isabelle❤. Jeg støtter deg Isabelle. Du er bare best. Gjør det du vil. Følg drømmene dine. ❤❤❤

      Hilsen Jente 13 år

    3. Hei Isabelle! Dette jeg skal si nå er om det du la ut på storyen for litt lenge siden men uansett. Jeg så at du hadde lyst på et kjæledyr og så at du kanskje ville ha en skilpadde🐢vi har to snille skilpadder. Begge er hanner og vi må derfor skille dem. Gjerne kontakt meg😋❤️Love you

    4. Kjære Isabelle. Jeg synes du er så suyyykt kul. Jeg har til og med kalt opp hunden min etter deg.

      Om du vil ha noen gmbg skal skaffe kjæledyr, så synes jeg du skal velge “passer” deg, noe “originalt”. En havoter, eller du kan “save” 1 vaskebjørn før de blir utryddet. De ser nesten ut som mennesker med de små fingrene sine.

    5. Hei! Jeg digger og se på videoene dine og følger deg på insta også videre💞 dette er ikke ment som hat men jeg syns du er syyykt men men jeg har sttt bulder av deg på Internett uten botox og syns at du ser finere ut en en top model!😍 husk at jeg syns du er fin med veldig store lepper men at jeg syns du er finest med tynne naturlige lepper🥰 elsker deg fine fine Isabelle

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg