Dette kan du være på Halloween

Hei babes, hvordan har dere det? Fint håper jeg. Det begynner å nærme seg Halloween og jeg vet hvor vanskelig det kan være å finne ut av hva man skal kle seg ut som. Jeg har faktisk ikke funnet helt ut hva jeg selv har lyst til å være i år, men jeg har noen ideer. Det skal jeg riktignok ikke dele med dere helt enda, men jeg tenkte å vise dere hva jeg har vært på halloween før. Det er jo litt spennende! Jeg digger halloween og jeg elsker fester hvor alle kler seg ut og har det gøy sammen.

Mine tidligere halloween looker:

Harley quinn:

 

Havfrue:

 

Ninja:

 

Skummel nonne:


Måtte bare slenge inn dette bildet av Julie som en skummel nonne i fjor, haha.

 

Isabelle Eriksen på innsjekk i Paradise Hotel:


Hhahaha, jeg dør seriøst av dette her.

 

Hvilken look var din favoritt? Håper du fikk litt inspirasjon til Halloween looker, selvom jeg ærlig skal innrømme at mine antrekk ikke har vært de aller kuleste eller skumleste. Jeg har enda ikke funnet ut av hva jeg vil være i år så om du har tips tar jeg gjerne i mot det!

Ha en nydelig kveld videre, husk å ta vare på alle rundt deg. Love you all❤️

7 kommentarer
    1. Fortell meg hvordan du orker å feire halloween ouf om du ikke går på fest elns da det er på en måte en helt vanlig dag det er tull

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg