Dette har jeg aldri fortalt noen før

Heihei alle sammen. Nå er det lenge siden jeg har vært veldig personlig med dere på bloggen og delt noe du kanskje ikke visste om meg. Derfor er det på tide igjen! Dere som følger meg hver dag vet helt sikkert et par ting av det jeg forteller dere, men det er noe jeg deler idag som jeg faktisk aldri har fortalt noen før!

VISSTE DU DETTE OM MEG?

🌸 Hvis jeg virkelig har bestemt meg for noe, nytter det ikke å få meg på andre tanker. Jeg husker så godt da jeg var yngre og gikk på turn, da var det umulig å prate til meg for eksempel før en konkurranse. Ingen fikk kontakt med meg, haha.

🌸 Jeg tar på øret mitt hele tiden og det begynner å bli skikkelig irriterende, haha. Jeg har gjort det så lenge jeg kan huske og det forundrer meg ikke om jeg kom ut av mamma med hånden på øret.

🌸 Jeg tar nytt glass nesten hver gang jeg skal ta mer drikke. Dette gjorde jeg hvert fall hele tiden da jeg bodde hjemme hos mamma. Nå som jeg bor for meg selv har jeg blitt litt bedre på det. Men jeg liker ikke å bruke samme glass om jeg skal ha noe annet å drikke!

🌸 Jeg liker egentlig ikke fargen rosa, men jeg syntes at jeg kler fargen. Skikkelig merkelig jeg vet! Det er en rosa tone jeg elsker og det er lyserosa, blush farge. Det er fint! Vanlig knæsj rosafarge er jeg ikke fan av. Svart og gull sammen er favorittfargene mine.

🌸 Jeg elsker løk, sylteagurk og jalapenos. Det de fleste hater, elsker jeg!

🌸 Ved middagsbordet hjemme sitter jeg alltid på det ene benet mitt og når jeg skal reise meg blir jeg alltid irritert fordi benet mitt har sovnet. Den følelsen når benet ditt sover og det begynner å prikke er så ubehagelig. Man vet liksom ikke hvor man skal gjøre av seg, haha!

🌸 Jeg har psoriasis. Tror jeg hvert fall da, har ikke vært hos legen med det så jeg vet ikke 100% sikkert. Frisøren min og andre jeg har snakket med har hvert fall sagt at det kan være veldig svak psoriasis. Psoriasis er en hudsykdom som faktisk Kim Kardashian også har. Det kan vel minne litt om eksem(?). Heldigvis har jeg nesten ingenting av det og har bare hatt det en gang før det nå har forsvunnet. Kun litt i hodebunnen og litt bak øret som bare ser litt ”tørt” ut.

🌸 Jeg har hatt marsvin, to hester, fisk og en hund. Hunden lever fortsatt og bor hjemme hos mamma!

🌸 Jeg har gått på fotball, svømming, turn og dans. Jeg var ikke ikke akkurat stjerna på banen da jeg og venninnen min sto heller å flettet håret til hverandre midt i kampen!

🌸 Jeg sugde på tommelen da jeg var liten. Det holdt jeg på med i flere år og det var faktisk skikkelig ille! På vinteren når det var kaldt ute sugde jeg fortsatt på tommelen og det endte med at jeg fikk store sår på tommelen fordi det var så kaldt.

 

46 kommentarer
    1. Det var så kos å lese igjennom det nå ble jeg vært fall mer kjent med deg og jeg digger deg 110% ut❤du sier som det er å du er en helt fantastisk dame med mye bein i nesa💪 klem fra en stor fan som vil møte deg❤jente på 18

      1. Hvorfor gidder du egentlig? Du bruker bare unødvendig tid i livet ditt! Finn noe annar og gjøre enn å hate!🤬Tenk om du hadde fått sånne meldinger, hadde det vert gøy?😪Du burde tenke før du skriver/sier! Hva har Isabelle gjort mot deg liksom???

    2. Skremmende at du synes wigen er fin, den ser ekstremt fake ut og er døds stygg, finnes bedre wig som faktisk ser ekte og fint ut. At du tør å gå med dette rundt andre mennesker beviser bare hvor dum du er og ikke minst blind.

      1. Hey, INGEN kaller Isabelle NOE sånt!!
        Skal du drive og HATE på henne, må du HATE på meg først!
        Isabelle er dritkul og fortjener ikke hat!😍🤞🏻

      2. Det at hun faktisk tørr å gå med den er helt rått, er helt sikker på at det ikke e mange som ville gjort det, hun er utrolig tøff🤩🤩💓

      3. Hvorfor er du så slem?! Har du ikke noe bedre å gjøre? Hun har faktisk følelser, noe du tydlighvis ikke har!😠

        Jeg syns du er super fin med den parykken, fortsett å ha den på hvis du vil! ❤️

      4. Gå å vask munn din! Hva er det som får deg til å skrive slikt til andre mennesker over nett? Hvor mye bedre følte du deg etter at du skrev denne kommentaren? Tviler på at du følte noe forskjell så kommentaren var TOTALT unødvendig. Dette hadde du ALDRI turt å fortelle henne face to face! Har du ikke noe fint å si så ikke si noe i det hele tatt!
        Fine bilder, Isabell! 🙂

      5. Jeg antar at du er et lite barn, så jeg skal si dette veldig enkelt: det du driver med er mobbing, og det er ikke lov. Alle kan ha sine egene meninger, men måten du uttrykker deg er trakasserende ovenfor Isabelle. Nå bryr hun seg heldigvis ikke, og går med det hun selv vil, men sånn til neste gang. Hvis du fortsetter med slik mobbing på nett, vil politiet bli involvert og konsekvensene vil bli store. Selv om du tror du er annonym, så har Isabelle tilgang til IP adresser, så vær forsiktig. Håper du lærte noe av dette 🙂 Og, Isabelle, du ser alle nydelig ut!

      6. Jeg antar at du er et lite barn, så jeg skal si dette veldig enkelt: det du driver med er mobbing, og det er ikke lov. Alle kan ha sine egene meninger, men måten du uttrykker deg er trakasserende ovenfor Isabelle. Nå bryr hun seg heldigvis ikke, og går med det hun selv vil, men sånn til neste gang. Hvis du fortsetter med slik mobbing på nett, vil politiet bli involvert og konsekvensene vil bli store. Selv om du tror du er annonym, så har Isabelle tilgang til IP adresser, så vær forsiktig. Håper du lærte noe av dette 🙂 Og, Isabelle, du ser alle nydelig ut!

    3. Hester?! 😍 D hadde jeg aldri trodd! Hvor lenge holdt du på med ridning? Og konkurrerte du mye? Isåfall, hvilket nivå og hvilken gren?😍

    4. Haha fy så oppmerksomhetssyk du er… Blir flau. Virker som du har et stort ønske om å få en sykdom slik at du kan tjene penger på det ved å clickbaite. For det første, du har det bare KANSKJE. Slutt og overdriv og clickbaite på snap. Eksem er absolutt ikke det verste å leve med, jeg har alvorlig eksem og jeg lever helt fint jeg. Du sier også at dette er et personlig innlegg og herregud så klein jeg blir. Det å like løk og sylteaugurk er ikke personlig. Er 3 år yngre enn deg og synes det er latterlig at du lever at å være oppmerksomhetssyk, og ikke minst, inntekten din er basert av 10 åringer. Skam deg

      1. Du e teit dom e anonym, vedder på at du ikke hadde turt å si noe til henne f2f. Tenk på d før du i d heletatt skriver noe som helst til Isabelle! Hun er nydelig og ingenting kan forandre på det.

        1. Er jeg dum nå plutselig? Denne sykdommen kan faktisk være veldig alvorlig, og preger mange! Det at hun da går rundt og slenger slikt for CLICKBAIT OG PENGER er helt sykt… Hun har heller ikke FÅTT sykdommen, og hvis hun isåfall skulle fått den er den ikke i høy grad. Det er selvdiagnosering og er VELDIG respektløst. Hun ønsker å ha en sykdom slik at hun holder seg relevant for dere naive lesere, fordi hun tjener penger på det. Inntekten hennes kommer fra 10 åringer som deg. Hun er nydelig, ja, men oppførselen hennes er motbydelig. Tenk å slenge diagoser rundt når hun ikke har det og hvertfall ikke i en alvorlig grad.

    5. Hva kjedde md d nye utsende på bloggen din?
      Eeelsker dg og du r drit pen og ja du kler rosa skikkelig bra!!♡♡♡ kanskje du kan farge håret rosa haha d hadde vært kjempe fint på dg
      ♡♡♡♡♡♡♡♡

    6. Kan ikke folk bare slutte å hate på en av værdens beste personer😡😡❤️ Hun fortjener så mye mer enn det!!! Elsker deg Isabelle❤️🥰😍-Jente 11 år

    7. Eksem er en samlebetegnelse for hudsykdommer, så psoriasis kommer innunder eksem.

      Litt merkelig om frisøren ikke foreslo en shampoo som er for slikt…

        1. Hun og henne er to former av det samme pronomenet. Du kan bruke hun/henne på samme måte som jeg/meg, du/deg, vi/oss og de/dem.

          Er du usikker på om det skal bruke hun eller henne, kan du bytte ordet med et annet pronomen, for eksempel jeg/meg. Da ser du om du skal bruke subjektsform eller objektsform av ordet.

          Han ga henne en blomst. (Jeg ga deg en blomst.)

          Hun sa at hun aldri gjorde noe galt. (Du sa at du aldri gjorde noe galt.)

          Jeg fortalte at det var hun som var raskest. (Jeg fortalte at det var jeg som var raskest.)

          Han fortalte henne at timen var slutt. (Han fortalte oss at timen var slutt.)

    8. Hei.
      Først må jeg bare si at det ikke er meningen å hakke på deg.
      Jeg syns bare dette er en ting å tenke litt over, når en er en offentlig persob.

      Jeg ikke syns det er helt greit at du skriver på snapchat at du har en sykdom, for at folk skal sveipe opp.
      Her sliter enkelte med kreft og psykiske lidelser ect. Misforstå meg rett; Psoriasis er ikke noe filleting, men det er måten du skriver det på, for at folk skal sveipe opp.

    9. Hei.
      Først må jeg bare si at det ikke er meningen å hakke på deg.
      Jeg syns bare dette er en ting å tenke litt over, når en er en offentlig person.

      Syns ikke det er greit at du skriver på snapchat at du har en sykdom, for at folk skal sveipe opp.
      Det sitter kanskje folk og leser bloggen din med kreft og psykiske lidelser ect. Misforstå meg rett; Psoriasis er ikke noe filleting og det som er ille for en selv skal en ta på alvor.
      MEN det er måten du gjør det på, for at folk skal sveipe opp.

    10. Wobs. Her kom det to ganger litt forskjellig. Jeg ble ganske frustrert av dette skjønner du!
      Men jeg håper du tar det til deg på rette måten.

    11. Hei.

      Kanskje du skal sjekke ut om det er Soberisk eksem du har?
      Takk for de morsomme videoene du lager <3

    12. Hei alle sammen!
      1. Isabelle er best!!<33
      2.
      INGEN HATER PÅ ISABELLE, HUN ER DRITKUL OG HVIS DERE IKKE LIKER HENNE FÅR DERE BARE SLUTTE Å LESE BLOGGEN, DA, DET ER JO SÅ LETT! OG HVIS IKKE KAN DERE BARE HOLDE KJEFT OM DET DERE SYNS OM HENNE (MED MINDRE DERE ELSKER HENNE, DA SEFF
      4. LOVE YOU ISABELLE♡♡♡

    13. Hei, det at du skriver at du kanskje har en sykdom er kanskje noe du burde sjekke før du sier det offentlig. Det kan være folk med kreft og Andre sykdommer som leser det, og at du skriver om at du kanskje har en sykdom blir litt feil.❤️Håper det ga litt mening.❤️ Liker deg veldig godt og du er et stort forbilde for meg og mange andre❤️❤️

    14. Syns dette innlegget her ble for dumt. Det at du kanskje har en sykdom ja vel men du burde sjekke det opp. Jeg våknet opp en morgen i februar i år jeg med kroppen full av prikker og det klødde og i en alder av tjue årene så var det ganske så tøft og en stor påkjenning. Det visste seg at jeg hadde fått den kroniske sykdommen psoriasis guttat og har det på hele kroppen. Går i lysbehandling to ganger i uken, enda ikke bra! De finner ikke riktig behandling for meg…. såe, ikke klag på det lille du har og ikke når du ikke VET engang hva det er.
      Lykke til videre og oppsøk lege!

    15. Det er så teit at folk henger seg opp i ALT alle gjør, om men ikke liker bloggen din er det vel bare å ufollowe! Assa særiøst folk, tenk litt a:)

    16. Kan ikke folk bare ikke lese innlegget hvis dere uansett bare vil hate? Hvis dere syntes det blir for dumt så ikke bruk tiden deres på å lese det da. Jeg syntes at det at dere skal hate på en person som dere ikke kjenner en gang blir for dumt jeg

    17. Synes også det blir for dumt å bruke tiden sin på å mobbe en annnen person for det er det dere gjør, kanskje hvis folk spør dere om dere har mobbet så svarer dere nei, fordi dere ikke er smarte nok til å skjønne det, men dere mobber like mye som de som gjør det fysisk. Ikke driv å prøv å endre på en person, det du vil at andre skal gjøre skal du også gjøre mot dem, det her lærer man i første klasse lksm, dere bør vite dette! Om du ikke har noe fint å si så vær stille!!

    18. Assa Isabelle er en minst like bra person som alle her så jeg synes det er rart at dere skal hate på henne og ikke på alle oss andre? Har ikke du gjort ting som du kanskje ikke tenkte HELT igjennom?? Tenk om du sa til folk at du trodde du kanskje hadde en sykdom og det eneste du fikk var hate? Hadde du syntes ar det var greit?? For i så fall er du en veldig uvanlig person. Hvis det er noe du ikke likte, så hold kjeft om det, for assa du trenger ikke å hate av den grunn! Det gjør deg ikke spesiell å hate, det gjør deg bare til en tulling som bruker tiden sin til å snakke dritt om andre sånn at livet dens ikke blir like bra som det hadde vært hvis du ikke var i det! Slutt p hate for f**n!!! Dere er bare dumme!! Skaff dere et liv lksm! Herregud

    19. Er så unødvendig å ta sider.. hvis man sier meningen sin blir man dratt under samme kam som en som faktisk sier noe hatefullt /: Jeg skjønner folk er kritisk, og noe av støtten du får er fra 11åringer som virker helt hjernevaska og mener alt du gjør er bra, noe jeg ser på som ganske sykt. Isabelle du lever jo av dette og din clickbate fikk meg til å swipe for å se innlegget om din såkalte sykdom. Jeg mener du burde tenkt litt mer over hva du brukte som clickbate i akkurat dette innlegget, men dette vet du sikkert allerede fordi du har fått noen provoserende kommentarer. Og til alle fans som er så ufattelig glad i Isabelle, dere er kjempe fine og det er bra dere støtter når hun får en stygg kommentar. Bare husk at det er lov å stille spørsmål til ting som blir gjort hvis man ikke føler det er riktig. Det er også mange sider av samme sak, og man må ikke ta en bestemt side. Ellers Isabelle synes jeg det er koselig at du skriver et mer personlig innlegg ((:

    20. Du har ikke psoriasis, det har mest sannsynligvis vært et utslett som har gått bort. Forresten slike ulike tilstander bør du snakke med legen din om og ikke en frisør.

      Btw håper du skjønner at hudsykdommer er ikke noe gøy og ikke noe du kan bare anta. Håper du går i deg selv før du publiserer at hun har en “sykdom” for at folk skal klikke seg inn på bloggen og få sympati.

    21. Du har ikke psoriasis, det har mest sannsynligvis vært et utslett som har gått bort. Forresten slike ulike tilstander bør du snakke med legen din om og ikke en frisør.

      Btw håper du skjønner at hudsykdommer er ikke noe gøy og ikke noe du kan bare anta. Håper du går i deg selv før du publiserer at hun har en “sykdom” for at folk skal klikke seg inn på bloggen og få sympati.

      Litt om psoriasis: er kronisk inflammtorisk hudsykdom (du kan ikke få det en gang). Det kjennetegnes ved røde og skjellendr utslett som kan ramme over hele kroppen. Årsaken er ikke fullstendig kjent, men man tror genetikken er noe involvert. Det finnes ulike typer og noen er veldig vanskelig å behandle.

    22. Isabelle eriksen hvis du leser dette så må du vite at ingenting forandrer meg og jeg er fortsatt STOR fan av deg og uansett hvis du har en sykdom så elsker jeg deg fortsatt og du har kjempe fine og store følelser inni deg fordi du er en spesiell person for meg❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    23. Drit i å hate!!! Hva er vitsen lksm?? Hvis noen kan svare meg på dette: hva er det som blir bedre av å si sånne stygge ting?? Hva er det som får dere til å bruke tiden deres på noe slemt?? Dette er ting jeg har lurt på hele mitt liv så hvis dere kan svare så hadde det vært veldig fint! Men bare drit i det Ok? Ingen liker en person som hater

    24. Slutt hatere slutt å bruk tiden deres på å skrive dritte hat kommentarer
      Har dere ikke noe gøyere å gjør enn å skriv dritt om andre. Ikke les bloggen hennes vis dere skal drive å hate seriøst!! Jeg sier dette rett til haterene hold kjeft og slutt å skriv sånne dritte kommentarer til en person som ikke fortjener å få sånne kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg