Dette hadde du aldri trodd om meg

Reklame | Blivakker.no

Hey babes, hva skjer? Som jeg skrev til dere i går så er jeg en tur i Kristiansand sammen med Blivakker.no for å delta på ”Dirty Girls Mud Run”, noe jeg akkurat har fullført. Dette er jo til inntekt for Kreftforeningen, noe som er en helt fantastisk sak! Det var så gøy å se hvor mange som faktisk deltok og hvor morsomt alle hadde det i løypa, inkludert meg selv. Dette hadde nok svært få trodd om meg, haha!

Løypa var 5km med både gjørme, svømming, løping og ikke minst masse moro. Det var faktisk overraskende gøy, selvom jeg var den personen som hadde gruet meg mest til dette. Møkk og dritt er ikke akkurat mine favoritt ting i denne verden, men når det går til en bra sak biter jeg uten tvil tennene sammen!

FØR:

BILDEDRYSS FRA GJØRME LØYPA:

ETTER:

Look pretty, play dirty

 

Jeg hadde gjørme overalt, BOKSTAVELIG TALT OVERALT!

Nå har vi endelig kommet opp på rommet igjen, vi bor faktisk i Kaptein Sabeltann suiten som ligger i dyreparken. Døds kult! Pizza har akkurat kommet, alle har fått dusjet etter gjørme badene og i kveld skal vi på festival rett her borte. Jeg gleder meg.

I morgen tidlig går turen hjem igjen til Oslo, så det blir nok en rolig kveld selvom vi skal på festival! Vi blogges senere babes, love you all ❤️ Husk å ta vare på alle rundt deg!

2 kommentarer
    1. Herregud så mye sørle må bare si at jeg elsker deg du er best love U❤❤❤❤❤❤😻😻😻💙💙💙😎💛💛💛💚💚💚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg