Dette fikk jeg til jul 2018

8 kommentarer
    1. Jeg r utrolig glad i deg😭og r stoooor fan deg! Jeg vet ikke om d aner om hvor høyt jeg r glad i deg pliiiiis følg meg sc:supersnil eller ig:hamdi_2oo6 eller TikTok:hamdi_2oo6

    2. Jeg elsker deg så mye du aner ikke ❤️❤️Jeg ser på alle blogg og YouTube innlegg ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Du er verdens beste

    3. Et spørsmål til ukens spørsmål;
      Jeg lurte på om du kunne lage YouTube videoer der du snakker om puperteten, shaving,p-piller,sex osv? Vi lærer ingen til på skolen

    4. Jeg lurte på om du kunne lage declutter videoer? Der du rydder i sminken,klærne dine,hudprodukter osv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg