Dette er skummelt + Overnatting

Heyy, og god søndag alle mine fine❤️ Hvordan har deres helg vært? Jeg har hatt besøk av lillesøsteren min Julie, hun har nemlig overnattet hos meg for første gang og vi har hatt det super koselig. Dette må uten tvil gjentas! I går tok vi turen ned til byen for lunsj og spaserte litt rundt. Julie bor jo ikke i Oslo, så det var nok litt stas for henne.

❤️❤️❤️

Da vi kom hjem igjen til meg fant vi ut av at  jeg skulle sminke Julie nok en gang. Etter at jeg farget håret har jeg fått ekstremt mange meldinger om at vi ligner, og etter ”tvilling” videoen min på YT har disse meldingene spesielt tikket inn. Vi bestemte oss derfor for å sminke Julie på samme måte jeg sminker meg for å se om vi kan få henne til å ligne på meg så mye som mulig, og resultatet – det skremte begge to, haha!

Altså, ser du forskjell??? Dette ble så klart filmet og video kommer ut på YT etterhvert, gled dere.

Uansett, nå sitter vi bare å ser på serie og venter på at Julie skal bli hentet. Planene mine for dagen er svært få, noe som egentlig er veldig deilig. Spesielt på søndager. Jeg elsker late søndager!

Ha en nydelig dag videre mine fine, husk å ta vare på alle rundt deg og behandle alle med respekt! Vær mot andre slik du  vil at andre skal være mot deg. Vi blogges senere, love you all❤️

13 kommentarer

Siste innlegg