Dette er faktisk helt sykt!!

Hallo alle sammen, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Jeg har det helt supert her på vestlandet og sitter for øyeblikket på hotellet sammen med Agnete og venter på at tiden skal gå. Vi skal jo ha et lite show på en skole i kveld, noe som helt ærlig skremmer meg litt. Vi skal for aller første gang synge sangen vår helt live, uten noe playblack og slikt – så det kommer til å bli veldig spennende! Jeg vlogger så klart i dag også, så det er bare å glede seg til den videoen kommer ut.

Til alle dere som lurer på hva vi faktisk gjør her i Stord, så var det en skole her borte som vant et eller annet av NRK MP3. Vi er derfor her på jobb med NRK! Tidligere i dag var vi på radio og hang litt på skolen og Gud så koselig det var å hilse på alle de nydelige folkene. Det var så mange som satt pris på at Agnete og jeg tok bilder og snakket, det syntes jeg er rørende. Jeg ble virkelig rørt av alle dere i stad! Jeg har ikke telling på hvor mange brev jeg fikk eller hvor mange jeg måtte skrive autografen til i panna, haha.. Elsker det!

Nå er det straks klart for konsert på dette juleballet. Jeg gleder meg og gruer meg på samme tid. Som sagt så blir dette filmet så det er bare å vente i spenning på vlogg! Skal prøve å få den ut så fort spm mulig. Om vi driter oss skikkelig ut (som det er stor sannsynlighet at vi gjør) så dår vi bare le med!

Ønsk oss lykke til da babes. Vi blogges senere! Love you all.

2 kommentarer
    1. Å herregud jeg vil være en av de elevene på den skolen det hadde sikkert vert kjempegøy å vere der elsker deg Isabelle håper du svarer-Radka>3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg