Dette blir sykt – JEG TURNER!

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Jeg håper alle har fått en nydelig start på uken. Jeg har helt glemt å fortelle dere om noe sinnsykt kult jeg gjorde i helgen, selvom jeg tror det er ganske mange som har sett og skjønt det allerede. Dere som følger meg på YouTube vet jo at jeg i fjor la ut en video der jeg prøvde å turne igjen, den ble så godt tatt imot at jeg bestemte meg for å lage en del 2.

På fredag var jeg i turnhallen sammen med min gamle turn venninne som fremdeles turner og filmet del 2 av ”Jeg prøver å turne igjen”. Denne gangen gikk så utrolig mye bedre enn sist gang og vi steppa virkelig opp gamet. Sist gang var jeg så pinglete og turte nesten ikke gjøre noe, men nå var jeg skikkelig tøff og gjorde ting som faktisk er skikkelig vanskelig vanskelig! Denne gangen hadde jeg til og med på meg turndrakt! Jeg er stolt av meg selv, haha. For å få dere til å glede dere litt tenkte jeg å legge ut noen teaser bilder fra videoen som forhåpentligvis kommer ut på torsdag!

Haha, denne videoen kommer til å bli utrolig morsom og dere får så klart se at jeg faller, driter meg ut og tryner masse, men også at jeg klarer masse kult! Video kommer på torsdag, det er bare å glede seg!

Jeg er forresten døds støl etter denne dagen og har vondt i hele kroppen. Det er ikke noe deilig, men det har virkelig vært verdt det. Man må lide litt for YouTube content!

Gleder du deg til å se?

9 kommentarer
    1. Gleder meg kjempe masse til og se på den???????? du er mitt forbilde i turn???? går på konkuranse parti
      Kan du kanskje lage en video der du tulle ringer igjen lo met i hjel av den videoen der dere gjorde det med agnetesh og Julie????❤️❤️❤️

    2. Hei vet ikkeom du ser denne men skriver den fordi du fortjener det❤️Du er verdens beste forbilde????
      Du er sååååå finnnnn????jeg drømmer om å bli som deg når jeg blir stor????det hadde betydd alt om du hadde sett denne komentaren????

    3. Gleder meg til å se videoen…..♡♡…..du er idolet mitt og jeg elsker deg♡♡♡♡♡♡♡????????????????????????????????????❤❤❤????????????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg