Det virker ikke som folk bryr seg

Heihei alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Jeg har det supert og har nesten akkurat kommet hjem fra en liten spasertur ute. Været i dag har virkelig vært helt fantastisk og det er viktig å komme seg litt ut i disse tider. Jeg har seriøst bare sittet hjemme i leiligheten min hver dag og merket at jeg nesten begynte å bli litt syk og deppa, så denne lille turen hjalp veldig. Det er ikke mye som skal til! Bare det å sminke seg og fikse seg gjør at jeg føler meg bedre med en gang.

Erik var så klart med, og som den gale personen har er måtte han selvfølgelig klatre opp i et tre over en dam haha..

Og ja, han holdt faktisk på å falle uti! Herregud😂

Nå merker jeg at sommeren er på vei og det gjør meg så glad! Sommer og sol får meg til å smile, selvom jeg bare ser ut av vinduet. Det var overraskende mange ute, overalt. Det virker nesten som at folk ikke bryr seg om hva som skjer i verden, det er folk overalt ute i store folkemengder. Hver gang jeg gikk forbi noen prøvde jeg å gå litt unna, men det virket som jeg var den eneste som tenkte på det. Uansett så håper jeg alle får en fin dag videre og en fin påske! Husk å ta vare på alle rundt deg og ta hensyn, det er viktig.

Nå har Erik lagd mat, vi skal spise kyllingvinger og ris! Diiigg. Vi blogges babes!

I love you all ❤️

 

17 kommentarer
    1. Kos dere masse i påsken 🙂 merker selv at det er godt å kunne unne seg noen minutter ute i løpet av dagen. Har selv holdt meg hjemme etter jeg kommer meg hjem fra en arbeidsdag. Utrolig trist at det er så mange som virkelig ikke bryr seg om den situasjonen man er en del av i disse dager. Vi er i en periode der det er viktig å ta hensyn, ta vare på hverandre og ikke minst behandle hverandre med respekt.

    2. Har du og Erik snakket om den kommentaren da noen skrev at Erik og hun hadde ligget sammen mens dere var sammen?

    3. Noen jenter i klassen min er sammen ute og inne nesten kvar dag. Blir sur for det virker som om dei ikkje bryr seg. Dei og foreldrene driv og å hamste masse mat.

    4. du skal egt ikke komme å si at folk ikke bryr seg, hvis du går ut selv. sier ikke at det er noe galt i å gå ut, for ingen har nekta oss det.. men tenk litt over ting, før du sier at andre «ikke bryr seg».

    5. Hei jeg er stor fan av deg Elsker deg så mye. Og har gjerne lyst til å møte deg jeg følger deg på tiktok og har liket alle videoene dine sååååå lyst til å møte deg jeg er 8 år og stor fan av deg i love you👍👍👍👍😻😻😻😻😋😋😋😋😘😘😘😍😍😍😍🥰🥰🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg