Det er slutt mellom Erik og meg

Heihei alle mine vakre❤️

Jeg håper alle sammen har det fint. Selv er dette en ganske vanskelig tid og jeg føler dere fortjener å vite at det nå er slutt mellom Erik og meg. Jeg gjorde det slutt med han for en uke siden. Jeg må starte med å si at det ikke er noe dramatisk som har skjedd mellom oss, vi er venner den dag i dag og jeg håper virkelig vi kan fortsette med det. Erik er en fantastisk person som har hjulpet meg og støttet meg masse den siste tiden. Jenta som ender opp med Erik er verdens heldigste person! Likevel følte jeg at det var det riktige valget for meg selv å gjøre.

Det siste året har jeg hatt det veldig vanskelig og jeg føler ikke at jeg har kunnet gitt Erik det han fortjener. For å kunne elske noen andre, må man først og fremst kunne elske seg selv. Det jobber jeg med nå. Å kunne elske meg selv! Han fortjener mye bedre enn meg akkurat nå.

Det er nok mange som kommer til å spørre om hvorfor det måtte bli som dette. For å være helt ærlig har jeg ikke noe svar på det og jeg vet helt ærlig ikke om jeg har gjort det riktige valget. Det får tiden vise. Men, akkurat nå føles det riktig og jeg har ikke kapasitet til å gi fra meg så mye kjærlighet, oppmerksomhet osv som han fortjener og ønsker. Det må jeg først og fremst prøve å gi meg selv. Jeg vet at dette kan høres veldig teit og egoistisk ut(?), og det er det kanskje også.. Jeg er så utrolig glad for å ha blitt kjent med Erik og jeg håper jeg fortsatt kan ha han i livet mitt!

Tusen takk til alle dere som har gitt oss kjærlighet og støtte det siste året. Dere er helt fantastiske! Jeg håper dere respekterer valget mitt og ikke maser oss ned med spørsmål om dette. La Erik og meg prøve å komme oss videre uten å skulle minne oss på hverandre hele tiden!

Jeg kommer ikke med det første til å svare, kommentere eller snakke mer om dette utover hva som står her og hva jeg sier i videoen. 

❤️❤️

Erik Sæter og Isabelle Eriksen - Bekrefter romanseryktene - Dagbladet

Isabelle Eriksen (22) og Erik Sæter (22) avslører at de er ...

Erik Sæter (22) mener han har tapt en million kroner på et år

68 kommentarer
    1. Sååååå trist🥺🥺 håper d elsker dg selv🥰🥰stå på🥰🥰hvor lenge var d og Erik sammen??

    2. Oi det var trist å høre🥺 hoper det går fint med deg og Erik❤️💙 støtter deg💕💕😘😘

    3. Aweeee Isabelle jeg støtter deg og ønsker dere begge alt godt og ta tiden dere trenger, ikke stress med å føle at nå må du lage video eller blogginnlegg, bruk så lang tid du vil❤️

      1. Ja men herregud, kanskje hun pranket en gang med å slå opp men hun står jo faktisk og gråter i videoen. Man må kunne ta en youtuber på alvor, de er mennesker de også. Tror Isabelle hadde sagt ifra på slutten av videoen hvis det var en prank og når hun åpner såpass opp osv synes jeg det er idiotisk å tro det. Isabelle er en fantastisk person og folk må forstå at ting kan være ekte også! Jeg skriver ikke dette for at noen skal bli lei seg eller noe, men for å si hva jeg synes. Jeg kommer til å støtte begge to uansett om de er sammen eller ikke. Stå på Isabelle! Du har full rett til å elske deg selv, no matter what 💗

    4. Åhhh, så trist! Så fint par dere var! <3 Håååper dere blir sammen igjen senere! Men ta vare på deg selv nå! Jeg hadde det på samme måte med min eks. Elsket han veldig høyt, men jeg klarte ikke å leve opp til det som var forventet i et forhold… Men jeg er kronisk syk, så jeg har dessverre nok meg selv… Trist… <3

    5. Kjære Isabelle💕
      Støtter deg 100% du er den tøffeste, kuleste, snilleste og peneste personen.
      Selvfølgelig trist å høre om det, men du må bare vite at det ikke endrer noen ting ved deg.
      Du er kjempe tøff som deler dette selv om det er privat💕
      💕lilu💕

    6. Du er tøff som viser følelser for andre mennesker å ikke minst oss, håper du vil fortsette å være den finseste personen! Vet at dette er tøft men det vil gå over snart❤️

    7. Ånei! Håper uansett det går bra med deg og at det var rett avgjørelse❤️ Ikke stress med å lage video!! Ta all den tiden du trenger til å komme deg gjennom dette❤️❤️

    8. Det var leit å høre. Men kommer det vlogg der Erik hoppet fra ti’rn på Kadettangen? Så dere og en annen der men turte ikke gå bort

    9. Det er din skyld og ditt problem at du slår opp får å få oppmerksomhet. Jeg er enig med at Erik fortjener bedre en deg når det eneste du gjør er å pranke han og er slem mot han. Og nå SLÅR DU OPP!!!!

      1. Va f*en er galt med deg assa ja hun pranka han osv men det var jo bare gøy hun var ikke slem mot Erik (sorry vis jeg skrev det feil) jeg sliter som Isabelle gjør nå for noen er det vanskelig å klare å elske seg selv de er jo venner og han var helt grei med det og forsto så det er IKKE slemt!!!!

      2. Det må jo være lov til å slå opp hvis man føler for det? Jeg synes hun skal få lov til det hvis hun vil, når hun føler at det er det riktige valget, så må hun få liv til å gjøre det hvis hun synes det.

    10. Fyfaen, nå sitter jeg her å griner. Ble slutt med eksen av samme grunn som dere for noen måneder siden, og har vel ikke helt klart å sette ord på hvorfor det ble slutt, før nå. Tusen takk for at du er du, jeg kan med hånda på hjertet si at det blir mye bedre med tiden, og man klarer helt fint å bevare et vennskap så lenge begge ønsker ❤️ Ha en fin helg Isabelle 😚

    11. Jeg begynte å gråte når jeg så du ble lei deg:( tøft at du tørr å stå frem om selflove er ikke mange influensere som gjør det❤️❤️ Stå på vidre Isabell❤️❤️❤️

    12. Sier du at du må elske deg selv for å kunne elske noen andre, for å forsvare det faktum at du egentlig bare har mistet følelser for han?

    13. Kjære Isabelle❤️
      Jeg fikk litt tårer i øynene da jeg fikk høre at det var slutt mellom deg og Erik jeg støter deg 100% uansett håper jeg en dag for møte deg

    14. Skjønner at dette her med Erik er veldig tøft for deg!😭men vit at vi som følger deg osv.. støtter deg virkelig 1000%❤️Vi er her for deg Isabelle!!❤️<3

    15. Du e sykt tøff som seie dette t værden der ude d e sikkert mye hate ut øve dette men tror de kjønne ka de seie når de får tengt litt og det må vi alle… du e den tøffeste!

    16. Synd det med dere :(( , men jeg har gått rundt å tenkt dere kommer til og ta slutt og nå skjedde det:/ har skjedd med mange fleir åsså

    17. Jeg lurer på om dette er en prank du skal ta på oss men vis det ikke er en prank så er det veldig trist klem den største fanen til deg og Julie elsker dere❤️

    18. Så syn, begynte nesten å gråte når du sa det inne på YouTube kanalen din. Jeg håper det går bedre ettervært. Ikke stress med videoer inne på kanalen din, vi greier å vente. Håper du blir bedre❤️❤️❤️

    19. Heii🥺 så videoen din nå med Erik osv… det var leit alt det du sa i videoen du er bra nok som du er! Føler meg ensom jeg og:/

    20. Såå trist😭 men dette takler du Isabelle. Håper det går bra videre med dere og at du har en helt nydelg sommer💕

    21. Hei isabelle du har tatt et bra valg du og erik var søtte sammen og sånn men uansett hva du velger så liker jeg deg og vil altid se på video.

    22. Føler du at du kankje blir sammen igjen m Erik om noen månder? Når dere har fått litt tid for seg selv?

    23. Det var leit å høre:( Jeg støtter deg hundre prosent og håper du har det bra. Ikke tenk på alle hatkomentarene du fikk for dette de vil bare ha oppmerksomhet. Jeg er en stor fan av deg og håper du finner ut av det. Du er verdens beste youtuber og håper jeg får møte deg en gang. Håper du har hatt og får en fantastisk sommer. <3-lig hilsen din største fan. <333

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg