Derfor vil jeg ikke flytte inn med Erik!!

Hey babes, åssen går det om dagen? Nesten hver eneste uke får jeg spørsmål om Erik og jeg skal flytte sammen, det er tydeligvis utrolig mange som er nysgjerrige på hvorfor vi ikke bor sammen og hvorfor vi ikke har vurdert det enda. Vi har faktisk snakket litt om det, men jeg syntes det er veldig skummelt. Da må det jo bli slik at en flytter inn hos den andre og siden jeg eier og han leier er det lettere om han flytter inn hos meg.

Leiligheten min er ganske liten og det er vanskelig å få plass til to stykker her. Spesielt med tanke på at jeg har så mye klær som jeg har haha. Jeg føler heller ikke jeg er helt klar for det. Litt tid kun for meg selv syntes jeg er veldig deilig og jeg ha lyst til å bo litt lenger helt alene! Har jo ikke bodd alene et år engang. Noe som også skremmer meg er det å eventuelt skulle kjøpe noe sammen, da er det jo krise om noe skulle gå galt. Vi er såpass mye sammen den dag i dag, så det føles nesten ut som at vi bor litt sammen allerede. Jeg syns det er hyggelig å bare være kjærester en stund også.

Noe som er helt sikkert, er det at om vi skulle flyttet sammen en gang snart så hadde dere fått vite det. Så ikke bekymre dere for det, haha!

11 kommentarer
    1. Dere er så søte og fine sammen 😍 ♥️ forståelig at du er redd og det er ikke vits å flytte sammen før man er klar for det. Alt for mange som flytter sammen etter alt for kort tid, lurt av dere å vente til dere er klare. Å flytte sammen er et stort steg å ta.

      1. Ikke med det første. Men etterhvert håper jeg jo det. Vi har ikke vært kjærester så lenge enda.
        Så vi får være kjærester litt til så får vi se hva som skjer. Leiligheten min er jo litt liten til to.
        Så vi får ha det sånn vi har det nå en stund til , det funker veldig bra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg